נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדוע חשוב לבנות מיתוג נכון לעסק

מיתוג ראשית

אז יש לכם עסק מנצח, השירות שלכם איכותי, המוצר נחשק, ויש הרבה ביקוש לצורך אותו אתם ממלאים, מה עכשיו? לא מספיק שאתם יודעים שהעסק שלכם הכי משתלם, צריך שהצרכנים ידעו, ואת זה משיגים דרך מיתוג נכון.

 

מציאת המיתוג הנכון עבור העסק

למצוא את המיתוג הנכון והמתאים עבור העסק שלכם זה לא תמיד משימה קלה. ישנם הרבה משתנים, כולל קהל היעד, הצורך שהעסק שלכם בא לענות עליו, רמת הביקוש לשירות שאתם מספקים, ועוד. הכוונה ממוקדת ומקצועית בנוסף לטכניקות שיווק באתר תוכלו לקבל באתר ברנדוויז. מטרת המיתוג היא להביא להצלחת המוצר, ולכן השקעה במיתוג מתבטאת ברווחים.

כשהעסק שלכם ממותג בצורה נכונה הוא יוצר קשר עם קהל היעד שלו בצורה הכי ישירה, תוך כדי התבלטות מול מוצרים דומים. כל מוצר נועד לספק מענה לצורך כלשהו, וישנם מוצרים רבים המספקים את אותו המענה, כדי שהמוצר שלכם יראה טוב יותר מכל השאר צריך מיתוג נכון. התהליך מורכב מכמה חלקים:

 

  1. התמקדות על יתרונות

 

תהליך המיתוג משדר את כל הצדדים החיוביים במוצר שלכם, ונותן לצרכן סיבות למה כדאי לו לרכוש דווקא את המוצר שלכם ולא אחר. מלבד להראות שיש למוצר מענה לצורך מיתוג גורם לאדם להתעניין בפתרון לצורך שהוא לא היה מודע אליו.

 

  1. הצנעת החסרונות

לכל מוצר יש חסרונות, וגם אם המוצר שלכם הוא הכי קרוב למושלם שאפשרי עדיין יש חובה לשקיפות מול צרכנים. מיתוג נכון לא משקר או מסתיר, אלא מבטא את החסרונות של המוצר באופן הכי קל לעיכול, ובצורה שמאפשרת להתמקד ביתרונות דרך החסרונות.

 

  1. הפיכת המוצר לאטרקטיבי

אנחנו כבני אדם נמשכים באופן טבעי לדברים יפים, מרשימים, ובולטים. בתהליך המיתוג תבנה אסתטיקה ייחודית למוצר שלכם שתהפוך אותו למיוחד, אטרקטיבי, ובעיקר מוכר. כשקל יותר לזהות את המוצר שלכם יש סיכוי גבוה יותר שצרכנים ירכשו אותו או ישתמשו בו.

 

  1. הוספת יוקרתיות לעסק

לא משנה מה המוצר או השירות אותו אתם מספקים, מותגים מוכרים מאותו הסוג מקבלים רמת יוקרה מסוימת. כאשר מותג מזוהה, לפי שם או לפי לוגו, צרכנים יטו לקנות יותר אותו אך בנוסף להעניק לו יוקרתיות. אם כולם מכירים את שם החברה, כנראה שהיא טובה במה שהיא עושה, לא? מותג יכול להיות הטוב ביותר בתחומו אך ללא מיתוג נכון אין לו סיכוי להתחרות בשאר.

 

לסיכום

חשוב לבנות מיתוג נכון מכיוון שכל האלמנטים שצוינו חשובים, אבל מה שקריטי בתהליך השיווק הוא דיוק המיתוג לאופי המוצר.

אם השקעתם וחשבתם על מיתוג אבל בסופו של דבר הוא לא מתאים למוצר שאתם רוצים למכור או לעסק שאתם מנהלים, אז לא הרווחתם מפוטנציאל המיתוג. אסטרטגיית מיתוג שמתאימה לעסק שלכם תהיה ממוקדת לקהל היעד, מדויקת לאופי העסק שלכם, ותרים אתכם מעל המתחרים שלכם בשוק.

מיתוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
מטבעות
כך תתרחבו לחו"ל

העסק שלכם הצליח בארץ וכעת אתם רוצים לעבר ליעד הבא ולהגשים את עצמכם בחו"ל? ברכותיי! זוהי שאיפה מצוינת, אך