נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדריך טלפון נפל למים

שלושה אייפונים

אם הטלפון הנייד שלכם נפל למים זה לא נעים, אבל זה ממש לא אומר שאלפי השקלים שהשקעתם ברכישתו ירדו לטמיון. אמנם האחריות של יצרן הטלפון לרוב אינה מכסה נזקים כתוצאה ממים, אבל יש מה לעשות כדי להציל את המכשיר שהכרחי לחיים של כולנו.

המשיכו לקרוא את המדריך שלנו וקבלו את הצעדים שיבטיחו מינימום נזקים לטלפון ולכיס שלכם.

שלולית של מים

צעד ראשון – שלפו את הטלפון מהמים

בראש ובראשונה יש להוציא את מכשיר הטלפון מהמים כמה שיותר מהר. באופן הזה אתם ממזערים את הנזקים שעלולים להתרחש כתוצאה מחשיפה ממושכת לסביבה רטובה, כך שלמעשה כל שנייה קובעת.

צעד שני – כבו את הטלפון

גם במידה והמים גרמו לנזקים מזעריים בלבד – שילוב של המים עם הרכיבים הפנימיים של הטלפון כשהוא פועל (ואפילו רק מוטען) יכול לנזקים חמורים יותר: קצר או שריפת הרכיבים שעלות תיקונם היא כמובן גבוהה יותר.

צעד שלישי – נתקו את האביזרים

במידה ובזמן הרטבות הטלפון היו מחוברים אליו אביזרים שונים (מגן מסך, כיסוי וכל אביזר אחר) יש להוריד אותם מיד. אביזרים אלו גורמים למים להישאר בתוך הטלפון – מה שכמובן מחמיר את הנזק במידה וכבר נגרם כזה.

צעד רביעי – ייבשו את הטלפון

ייבוש הטלפון הנייד נחשב לצעד קריטי שקובע לשבט או לחסד את הישרדותו של המכשיר. מומלץ לעשות שימוש במגבת מבד או מנייר ולהתמקד באזורים הבאים: כפתורי ההפעלה והווליום ואזורים פתוחים כמו שקעים שונים.

צעד חמישי – מנעו נזקי קורוזיה

כדי למנוע נזקים כתוצאה מקורוזיה יש להצטייד במקלון לניקוי אוזניים לצורך ניגוב הפתחים בטלפון. יש להחדיר את המקלון עד למקסימום האפשרי עד כשהוא יהיה יבש לחלוטין.

צעד שישי – הכניסו את הטלפון לשקית אורז

אורז הוא חומר שידוע ביכולתו לספוח לחות ונוזלים, לכן הכנסת הטלפון לשקית אורז לא מבושל יכולה לעשות פלאים. כדי שזה יקרה יש לוודא שהמכשיר שלכם מוקף באורז מכל הכיוונים.

צעד שביעי – פנו למעבדת תיקונים מקצועית

פנייה למעבדת תיקונים תאפשר לדעת אם עדיין יש הצטברות של מים באזורים רגישים בטלפון, כך שהיא פעולה הכרחית גם במידה והסנסורים לזיהוי נזקי מים לא נדלקו באדום.

רק במעבדת תיקונים יפתחו את מכשיר הטלפון שלכם, ייבשו אותו בצורה מוחלטת ויבדקו את תקינותו.

עם זאת, נפילת הטלפון שלכם למים לא תמיד מתרחשת במקום ובזמן המתאים, כך שלא תמיד אתם נמצאים בקרבת מעבדת תיקונים או מוצאים בשבילה זמן בלו"ז שלכם.

גם כאן המצב אינו אבוד הודות לאתר האינטרנט https://mobilab.co.il שדרכו ניתן להזמין טכנאי מקצועי. טכנאי זה יגיע אליכם לכל מקום בו אתם נמצאים תוך חצי שעה מרגע הקריאה, כך שהטלפון שלכם יזכה לתיקון הכי איכותי שיש בלי לפגוע עוד יותר בשגרת יומכם.

אז מי אמר שאין תקווה?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא סמארטפונים