נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהי חברת PFIC ומהם המבחנים לזיהוי חברת?PFIC

מיסוי השקעות

כללי המיסוי בארצות הברית הם רבים, כאשר לכל עובד, תאגיד, או לכל סטטוס תעסוקתי אחר, יהיה גם טופס שונה להגיש בסוף שנת המס, ובחינות אחרות שעליו לעבור כדי להפריש את המיסים באופן החוקי. אי דיווח ותשלום של מיסים אלה, אינם חוקיים ויסבכו את העוברים על החוק בקנסות על סך עשרות עלפי דולרים ואף משפט. אחד מהחוקים והתחומים שחשוב להכיר בתוך עולם המיסים בארצות הברית יפורט כאן לפניכם, מהי חברת PFIC ומהם המבחנים לזיהוי חברת ? PFIC.

 

מה היא חברת PFIC?

חברת PFIC היא חברה זרה ולא אמריקאית, שרוב ההכנסות שלה הן פסיביות כלומר מתמלוגים, ריביות, רווחי הון, ולא ממכירות אקטיביות. כדי להתנהל עם מיסוי השקעות PFIC בארצות הברית, חשוב לפנות לחברה המתמחה בנושאים אלה, לקבל את המידע ולבחור בנתיב ההשקעות הנכון כלכלית.

 

מה הם מבחני הזיהוי לחברת PFIC?

החוק האמריקאי, החליט על שני מבחנים עבור זיהוי חברה מסוימת כחברת PFIC, כאשר רק מעבר של המבחן ועמידה בתנאים שלו, יביאו להכרה של העסק הפועל בארצות הברית כחברת PFIC. לפניכם שני מהבחנים לזיהוי כזה, שחשוב להכיר כדי להבין האם אתם נחשבים לחברה כזו או לא:

  1. מבחן ההכנסה – בהתאם למבחן ההכנסה, חברה תיחשב לחברת PFIC רק במידה ובבדיקות ההכנסה התוצאות הן שיותר מ- 75 אחוז מהכנסות החברה, הינן הכנסות פסיביות.
  2. מבחן הנכסים – מבחן אשר בודק את נכסי החברה ואת האופן בו הם מנפיקים הכנסה פאסיבית או לא. בהתאם למבחן ולחוק האמריקאי, במידה ויותר מ- 50 אחוז מנכסי החברה מנפיקים הכנסה פסיבית, החברה תיחשב לחברת PFIC.

 

מה הוא גובה המס שמוחל על חברות PFIC באמריקה?

מאחר וחברות PFIC מייצרות הכנסה פאסיבית ברובה, זו היוותה דרך רבת שנים למשקיעים וחברות שונות להעלים מיסים שכן חלים על הכנסות ומכירות ממשיות, המוצהרות בדוח המס השנתי. לכן, מדובר בפריצה שכיום לא אפשרית בגלל חוקי המיסוי החלים על חברות PFIC. חברות אלה, צריכות לפי החוק למכור באופן רעיוני את כלל החזקתם, ולשלם מס בהתאם לרווחים הרעיוניים של הקרנות או ההשקעות שמחזיק. כך המס המוטל על חברות אלה הוא גבוה, ולרוב עומד על כ- 40 אחוזי מיסוי.

 

האם ניתן להקטין את גובה המיסים בחברות PFIC?

כפי שראינו, ברור כי חברות PFIC נתונות למיסים גבוהים שגורמים להפסדים עבור משקיעים רבים מכל העולם. קיימות דרכים ושיטות להקטין את גובה המיסים, ולתכן את הדיווח והסיווג של החברה, בהתאם למסלול שיניב הכי הרבה רווחים, והכי מעט מיסוי. כדי לעשות זאת באופן המיטבי חשוב ומומלץ לפנות לחברות שמתמחות בסיוע וליווי מיסים בארצות הברית. כך נוכל לקבל את כל המידע הנדרש, לבחור באופציה ובמסלול הרווחי ביותר, ולהגיש את כל הטפסים מבלי להתבלבל, לפספס, ולהיות נתונים לקנסות של מאות אלפי דולרים.

מיסוי השקעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
השקעה
4 דרכים משתלמות לחסכון

כולנו רוצצים לחסוך לעתיד. גם בממשלה זיהו את הצורך בחיסכון מקדים והקימו את תוכנית חיסכון לכל ילד במסגרתה מידי