נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם הרשתות החברתיות הכי טובות לעסקים?

רשתות חברתיות לעסקים

הרשת מלאה ברשתות חברתיות שסוחפות אחריהן גולשים רבים. אלה מהוות פלטפורמה מושלמת לפרסום עבור עסקים מסוגים שונים. מדריך זה יצא לבחון את הנושא, כדי לבחון אילו רשתות חברתיות נחשבות לטובות ביותר בהקשר זה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו בפלטפורמות שיקדמו את העסק שלכם בקלות.

 

תכירו את הרשת החברתית שהגיעה למקום ה – 1: פייסבוק

הבירור שערכנו העלה אינספור תלונות על הרשת החברתית שכולנו נמצאים בה. באופן מפתיע, תלונות אלה לא משפיעות על נתוני הגלישה. שכן, יש בה כמעט 3 מיליארד משתמשים והיא נחשבת לכר פורה במיוחד למטרות פרסום. היתרון העיקרי שגרם לה להגיע למקום הראשון הוא טווח הגילאים הרחב. שכן, רשת חברתית זו פונה לכל גיל.

רשת חברתית

אופי הפעילות

חשוב להתעכב על אופי הפעילות של פייסבוק שהוביל אותה למקום הראשון בדירוג. נסביר שזו מרכזת קבוצות שעוסקות במגוון רחב של נושאים (שנוגעים לתחומי עניין שונים). אם לא די בכך, היא גם מאפשרת לגולשים שלה לצפות בסרטונים קצרים יחסית. השילוב בין השניים מוביל בסופו של דבר לקרקע פורייה לעסקים קטנים וגדולים. שכן, ניתן להגיע ללקוחות תוך שימוש בסרטונים, תיוג של עמודים עסקיים בקבוצות שונות ועוד. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על פלטפורמות אלה, נמליץ לכם לקרוא עוד בנושא, כדי שתוכלו לדעת איך פותחים דף עסקי בפייסבוק אינסייט מרקטינג. שכן, זו הדרך הטובה ביותר לפרסם ברשת חברתית זו.

 

במקום השני: יוטיוב

יש הטוענים שיוטיוב היא מנוע חיפוש בלבד. שיחות שערכנו עם מומחים בתחום גילו לנו שמדובר בסוג של רשת חברתית שמתמקדת בתחום הווידאו. סביר להניח שאנו לא צריכים להרחיב אודות רשת זו, מכיוון שכולם מכירים אותה ועושים בה שימוש תדיר. נציין בקצרה שתוכלו לפרסם בה סרטונים מסוגים שונים (סטורי, פרסומת שמופיעה לצד המסך, פרסומת שמופיעה לפני צפייה בסרטון ועוד).

 

במקום השלישי והמכובד: אינסטגרם

אינסטגרם תאפשר לכם להעלות פרסומים באמצעות תמונות, סרטונים וסטוריז. יש בה מעל למיליארד פרופילים נכון לרגע כתיבת מילים אלה. היא מתאימה בעיקר לבעלי עסקים שמציעים לקהל היעד שלהם מוצרים או שירותים ויזואליים. ראוי לציין שזו מאפשרת למשוך אליכם מפורסמים ומשפיעים שיכולים לפרסם את העסק שלכם ולהביא לחשיפה גבוהה במיוחד. רגע לפני סיום, נציין שתוכלו לפתוח חנות וירטואלית ברשת זו ולתייג מוצרים בסרטונים ותמונות. כך שבעצם, ההיצע באינסטגרם הוא רחב ומאפשר "לשחק" עם אפשרויות הפרסום השונות.

 

מילים אחרונות לסיום

פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם הן שלושת הרשתות החברתיות שנחשבות לטובות ביותר לבעלי עסקים קטנים וגדולים. מי מכם שקראו את המדריך הנוכחי בעיון, צפויים לשים את האצבע על הרשת החברתית שמתאימה ביותר לעסק שלכם. רגע לפני סיום המדריך, נמליץ לכם לפנות למומחים בקידום אתרים, במידה והגעתם לשורה זו ומצאתם את עצמכם תוהים לגבי הרשת החברתית הנכונה לכם.

רשתות חברתיות לעסקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
מטבעות
כך תתרחבו לחו"ל

העסק שלכם הצליח בארץ וכעת אתם רוצים לעבר ליעד הבא ולהגשים את עצמכם בחו"ל? ברכותיי! זוהי שאיפה מצוינת, אך