נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הגודל שנשים באמת אוהבות?

תשוקה מינית

רובנו לא אוהבים לדבר על כך בפומבי, אבל אין ספק שמדובר בשאלה שמעסיקה גברים רבים: מהו הגודל שנשים באמת אוהבות? במאמר הבא ננסה להתייחס לכך ממספר זוויות ולתת תשובה אחת ולתמיד לשאלה המסקרנת.

 

גדול יותר, מהנה יותר

לפי מחקר שנערך לפני כמה שנים על ידי חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה ומאוניברסיטת סן פרנסיסקו, לשאלה הזאת יש תשובה אחת ברורה. בסקר שנערך בקרב שבעים וחמש נשים אמריקאיות נקבע שאורך הפין האידיאלי עומד על קצת יותר משישה שער סנטימטרים. כלומר קצת מעל אורך הפין הממוצע שעומד על כשלושה עשר סנטימטרים.

מבחינת עובי, על פי סקר זה ההיקף האידיאלי עומד על כשניים עשר סנטימטרים. שוב מעט על הממוצע שעומד (או רפוי) על כתשעה סנטימטרים. ממצא מעניין נוסף שעלה הוא שהאורך האידיאלי נקבע לפי סוג הרצוי. כאשר הפין האידיאלי למערכות יחסים מזדמנות היה מעט גדול יותר מפין האופטימלי כאשר מדובר על מערכת יחסים קבועה.

למי שהתשובה מעט גדול מהממוצע מלחיצה אותו, לא לדאוג. היום ניתן בקלות להדביק את הממוצע ואף לעקוב אותו באמצעות תכשירים טבעיים להגדלת הפין. ביקור קצר באתר https://www.xtra-size.co.il מסביר איך אפשר לעשות זאת בקלות וביעילות.

 

מגיעים לאופטימום

על אף הסקר שהוצג כמה שורות למעלה מכאן, חשוב להבין שמדובר בשאלה מאוד סובייקטיבית שלא רק משתנה מאישה לאישה, אלא משתנה גם אצל האישה כתלות בנסיבות. לכן ניתן לפרש את תוצאות הסקר בכמה כיוונים אפשריים.

עוד עניין שכדאי לזכור הוא שנשים אמנם אוהבות פין גדול במידת מה, אך לא באופן מוגזם מעל הממוצע. עניין זה נשמע הגיוני על פניו, מכיוון שאיבר מין גדול מאוד אולי נשמע כמו דבר להתגאות בו, אך הוא עשוי לגרום לכאבים במהלך החדירה ולהקשות על ההנאה מהאקט המיני.

 

ככה הוא באמצע

כאשר מדובר על זוגיות ארוכה, נשים נוטות להעדיף פין מעט קטן יותר. סיבה אפשרית אחת לכך שפין קטן מאותת באופן עקיף על תכונות חשובות לקשר ארוך כמו יציבות, רצון בקינון והיעדר של מאצ'ואיזם מוגזם. מהצד השני, נשים לא אוהבות פין קטן מדי. זאת מכיוון שבמקרים של איבר מין זעיר במיוחד, ההנאה מהאקט המיני עשויה להיפגע. נשים עשויות שלא לחוש כפי שהן רוצות את איבר המין והחיסרון נעשה בולט עוד יותר.

 

יש פתרון לכל דבר

חשוב לזכור שאורך הפין (וגם העובי) אולי קובע, אבל לא לבד. לרצון בקשר, ארוך טווח או מזדמן, יש עוד סיבות מלבד מידותיו של איבר המין הגברי. כן, כן, גם תכונות אופי חיוביות יכולות לעזור. כך או כך, אם הנושא מטריד אתכם, ומסתמן שאתם רחוקים מהגודל האהוב על נשים באופן כללי, חשוב לזכור שמדובר בעניין בר תיקון. במציאות של ימינו ניתן לטפל באיבר המין בדרך בטוחה ולהביא אותו בדיוק לגודל הרצוי.

יַחֲסֵי מִין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות
היכרויות
6 דרכים נפוצות להכרויות

היכרויות הן חוויה אוניברסלית שהתפתחה עם הזמן. מטקסי חיזור מסורתיים ועד לעידן הדיגיטלי של עולם ההיכרויות המקוונות, אנשים תמיד