נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה החשיבות של כיסויים לריהוט הגינה

פינת ישיבה

כיסוי לריהוט גן – למה בעצם צריך? אם גם אתם מאוהבים בגן הפרטי שלכם, וסתם כך אם אתם לא מאלה שאוהבים לזרוק כסף לפח, כדאי שתקראו את הכתבה הזאת.

כיסוי לריהוט גן, מכל הסיבות שבעולם

 

ריהוט גן זה סיפור יקר

הגן הפרטי שלנו הוא המקום הכי צ'יל בבית. לשבת בגן, זה לנשום אוויר של חוץ בתוך פינה שכולה בית. זה לשכוח קצת מהמטלות, ללגום משקה אהוב ולהנות מריח הצמחים המשכר ומפיסת שמיים.

כנראה שזו הסיבה שישראלים משקיעים כל כך בריהוט גן. אין עדיין סטטיסטיקות מדויקות בעניין הזה, אבל ההערכות נעות בין 2,000 ל-6,000 ש"ח בממוצע, שמוקדשים לריהוט הגן. כשזוכרים שבגן אנחנו יושבים לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי פשוט לשבת – ניתן להבין מדוע. ריהוט גן כולל מלבד שולחן וכיסאות אוכל, גם כיסאות נוח, נדנדות, ספסלים ומערכות ישיבה. אצל המשקיעים, נמצא גם מיטות שיזוף, וכמובן בריכה .

נוסף לכל אלו, לא מעט אנשים מרהטים את הגן עם ציוד אוכל מושקע, כמו טאבון, מנגל ועוד.

 

ולפעמים הוא גם סיפור אכזבה

אבל ההשקעה הזו לא תמיד מוכיחה את עצמה. לא מעט אנשים מוצאים את עצמם שואלים – מה עובר על ריהוט הגן שלנו?

זה יכול להיות צבע שמתקלף, חיבורים שמתרופפים, עובש מצטבר שלא יורד, חלודה, אבנית, חלקי עץ מנופחים, חלקי פלסטיק מתפוררים וחלקי מתכת מעוקמים. כל התופעות הללו ועוד רבות אחרות, מתארות את הנזקים הנפוצים כ"כ בריהוט גן. ריהוט הסלון, שלא עולה יותר כסף, מחזיק מעמד הרבה יותר טוב. אז מה בעצם קורה כאן?

 

לא רק החורף גנרל

ריהוט שנמצא בחוץ אינו דומה לריהוט שנמצא בתוך בית. נסו לערוך את הניסוי הבא: הניחו בחוץ ובבית כוס חד פעמי קטנה, מפלסטיק. מי מהם התקלקלה, התעפשה, איבדה את צורתה או התפרקה מהר יותר?

רהיטי הגן שלנו חשופים לשמש, לאוויר ולמזג האוויר. זה אומר לחות טבעית, שנמצאת דרך אגב גם בקיץ (בפרט באזור מישור החוף); זה אומר טמפרטורה (כמה זמן מחזיקים כלי פלסטיק שמתחממים במיקרוגל?…); זה אומר רוחות, לחץ אוויר משתנה, וכמובן לכלוך וזוהמה.

חשוב להבין, שהשמש הישראלית אמנם נראית תמימה לעומת הסערות החורפיות, אבל גם היא יודעת "להילחם" ולהזיק במגוון דרכים לרהיטים שלנו. עם כל הכבוד לגנרל חורף, הקיץ הוא מתחרה הגון.

גם אם אנחנו משתדלים להיות נקיים ככל האפשר, הלכלוך והזיהום פשוט קיימים באוויר. גזים רעילים, פיח וחלקיקי אבק בלתי נראים, עושים את שלהם ככל שחולפות השנים. כל אלו, עוד לפני שדיברנו על חרקים ומכרסמים שאוהבים כ"כ את הגינות הפרטיות!

בקיצור, ריהוט גן זה ריהוט שזקוק להגנה.

 

הפתרון: כיסוי לריהוט גן

כיסוי לריהוט גן הוא חלק חשוב מהגן הפרטי שלנו, כמעט לא פחות חשוב מהריהוט עצמו. אנחנו הרי לא מתכוונים להחליף ריהוט גן כל שנתיים שלוש! אז כדי שפינת הקפה, הנדנדה והמנגל שלנו יישארו כאן אתנו, חשוב לקנות עבורם כיסוי איכותי.

 

כך תבחרו כיסויים איכותיים לריהוט גן

יש לא מעט סוגים של כיסויים לריהוט גן. הכלל המנחה – להתאים את סוג הכיסוי לסוג הרהיט. בין חומרי האיכות שבהם משתמשים לייצור כיסויים לריהוט גן, נמצא הברזנט, בדים דוחי מים, לייקרות וגם שמשונית.

 

למה חשוב לשים לב בבחירת כיסויי איכות?

  • מידות בהתאמה אישית – פרקטי, חסכוני ופשוט נכון
  • כיסוי ייעודי לרהיט: אם יש לנו בגן מכונת כביסה, לא נכסה אותה בכיסוי שמיועד לבריכה
  • חנות המציעה שפע של כיסויים לכל סוגי הרהיטים שניתן לשים בגן – כדי שיהיה לנו כיף וקל לקנות
  • חנות מומחית – אף פעם לא מומלץ ללכת לחנות שמציעה את כל סוגי המוצרים לבית, לגן ולמשרד, אלא לחנות שמתמחה בסוג מוצרים מסוים (למשל, מוצרי ברזנט, מוצרי לייקרה וכדו')

טיפ קטן: כדי לברר על כיסויי איכות לריהוט גן, למה שלא תשאלו על כך את מי שהכי מבין? מומלץ לשאול במלונות, בקאנטרי קלאב, במסעדות חוף ובפארקים, מנין הכיסויים שלהם. כך נוכל לדעת שמדובר בחנות אמינה, איכותית והוגנת.

ספות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה