נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה הר הכסף?

JCamargo / Pixabay

יצא לכם לשמוע לא מזמן על הר הכסף ולא ברור לכם לגמרי מה זה אומר? אם כך, בהחלט כדאי לעצור לרגע ולהכיר את היוזמה המבורכת הזאת. העניין הוא שהנתונים בשטח מראים שבישראל יש הרבה מאוד כספים אבודים. אותם כספים אבודים נוצרים כתוצאה מכך שאנשים עובדים, חוסכים בכל מיני מקומות וגופים אך למעשה שוכחים מהעניין. יתרה מכך, לא אחת קורה שהמעסיק שלנו מפריש עבורנו כספים לחיסכון מסוים אך בפועל אנחנו בכלל לא יודעים מכך, עוזבים את העבודה והכסף עדיין מחכה לנו באותה קופה שאליה הוא הופקד. לכן הר הכסף זו יוזמה כל כך חשובה ומבורכת, שכן בעזרת המערכת הזאת כל אזרח במדינה יכול לאתר את הכספים האבודים שלו.

קופת חיסכון

האם זה מורכב?

לפנות אל הר הכסף זו פעולה פשוטה מאוד, שכן היום עושים זאת כמובן אונליין. זה אומר שאם חשבתם לרגע שאתם צריכים ללכת פיזית למשרד כלשהו כדי להגיש טפסים ולחכות שהר הכסף יעשה עבורכם את החיפוש, כדאי שתדעו שזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. למעשה בימינו אתם נכנסים לאתר הנדרש, ממלאים את הפרטים ומחכים כמה ימים בודדים. המערכת הזאת מאוד משוכללת ולכן מהר מאוד היא תוכל לעשות עבורכם סריקה מעמיקה. בהתאם לכך תקבלו דוח שיפרט האם יש לכם כספים, כמה ואיפה. בהמשך הכסף יוכל לעבור לחשבון שלכם ותוכלו לבחור בעצמכם מה לעשות איתו. זה לא משנה אם תבחרו להמשיך לחסוך או שתרצו להשתמש באותם כספים אבודים שתמצאו, כי מה שבטוח זה שהכסף שלכם והוא צריך לחזור אליכם.

איתור כספים של נפטרים

עוד שימוש חשוב שניתן לעשות להר הכסף, הוא לבדוק האם אין חסכונות מסוימים שההורים שלכם הותירו אחרי שהם נפטרו. לא אחת זה קורה ולמעשה במקרים כאלה מדובר לרוב על סכומים לא מבוטלים. לכן, אפילו אם נדמה לכם שכבר ירשתם את כל מה שההורים שלכם הותירו, בהחלט כדאי שתפנו אל הר הכסף ותעשו בעזרתו חיפוש. במקרה כזה אתם צריכים לתת כמובן את שמם של הנפטרים ולהוכיח שאתם היורשים שלהם. שווה לעשות זאת כי אם אתם לא תחפשו את הכספים האבודים שההורים שלהם הותירו, אותם גופים שמחזיקים בכספים האלה לא באמת יחפשו אתכם. אין לכם שום דבר להפסיד בפניה אל הר הכסף, כי במקרה הכי גרוע תגלו שלא מחכים לכם כספים ותמשיכו הלאה בחייכם, אך במקרה הטוב תגלו חיסכון שמחכה לכם!

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חסכונות