נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מכון להתאמת מדרסים?

מדרסים

רוב הפניות למכונים להתאמת מדרסים נעשות על ידי רופאים אורתופדיים.
המסלול של המטופל מתחיל באבחון אצל הרופא האורתופד המטפל, במהלכו, במידה והמטופל נמצא כסובל מדורבן, דלקת חוזרת בכף הרגל או מכל עניין רפואי אחר שקשור לכף הרגל, הוא מופנה אל מכון להתאמת מדרסים.
רופאים פרטיים שאינם עובדים דרך קופת חולים כלשהי, מעדיפים להעביר למטופלים שלהם כרטיס ביקור של מכון מוסמך שהם מכירים.
כך הרופא סמוך ובטוח שהמטופל שלו בידיים טובות והמטופל יודע שהוא יכול לסמוך על הרופא וכך נחסך ממנו החיפוש אחר מכון אמין.

אם הופניתם על ידי רופא מהקופה או על ידי רופא פרטי ולא קיבלתם הכוונה למכון שבו ניתן שירות של התאמת מדרסים, יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שאתם בוחרים במכון מסוים:

 

  1. מהו הציון של המכון בגוגל

לגוגל יש שירות של דירוג עסקים. כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את שם העסק בגוגל ולהיכנס לאפשרות "ביקורות" שם יופיע מספר הכוכבים שהעסק דורג בהם. כאשר כוכב 1 משמעו דירוג נמוך ו-5 כוכבים משמע, דירוג גבוה.
בנוסף לדירוג, יש גם אפשרות לקרוא ביקורות של לקוחות. כך שתוכלו לראות האם הלקוחות היו מרוצים מהשירות שקיבלו מהחנות ועוד יותר חשוב, האם הם מרוצים מהמדרסים שקיבלו, האם הם הותאמו להם אישית והאם הם החזיקו מעמד לזמן רב.
למכונים טובים יש דירוג גבוהה ולקוחות ותיקים. תאמינו לנו, ברגע שיש לכם מכון שאתם מכירים, יודעים שהוא מקצועי ואמין ואתם סומכים עליו, סביר להניח שלא תלכו לחפש מכון אחר במקום.

 

  1. להגיע אל המכון להתרשמות

אם אתם מתלבטים בין כמה מכונים, תמיד אפשר להגיע ולהתרשם קודם. אף אחד לא מחייב אתכם לעשות מדרסים בו במקום באותו הרגע. כשתגיעו אל המכון, תוכלו להתייעץ עם הצוות ולבדוק האם הם סבלנים כלפיכם, האם הם עונים על שאלותיכם במקצועיות. בנוסף, תוכלו לבדוק מהו השירות שהם מציעים, מהם החומרים בהם הם משתמשים ולבדוק לאחר מכן האם מדובר בחומרים שהם איכותיים.
אם הגעתם למכון שמציע לכם ממגוון מדרסי המדף שברשותו, אנחנו היינו מציעים לכם לחשוב פעמיים. הסיבה לכך היא שהגעתכם למכון הינה מכוונת מטרה, אתם צריכים מדרסים איכותיים. מדרס מדף אתם יכולים לקנות בחנויות פארם וחנויות ספורט. אלו לא מדרסים שמותאמים לכם אישית ולכן עדיף להימנע מקניה שלכם.
מכון שמציע היצע רחב של מדרסים אלו ואינו מציע לכם לבצע מדידות להתאמה אישית למדרסים, כנראה שאינו מתאים לכם.
ההצעה שלנו, היא לבדוק מכון נוסף שמציע את שירותי המדרסים המותאמים אישית. אפשר לשאול גם מהן הדרכים בהן מתבצעת ההתאמה ולראות עד כמה המכון מתקדם מהבחינה הזו.

כעת, כל מה שנותר לנו זה לאחל לכם בהצלחה,
תבחרו נכון!

נעליים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמירה על בריאותך
5 טיפים לשמירה על הבריאות שלך

שמירה על בריאות טובה היא ערבון לניהול חיים מספקים ופרודוקטיביים. למרבה הצער, הרגלים מסוימים, כמו צריכת אלכוהול מופרזת, עלולים