נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מזנון טלוויזיה שחור או לבן – מתי עדיף כל צבע?

ריהוט בבית

אומרים שבחיים הדברים אינם שחור או לבן, אך לשימוש בשתי צבעים מנוגדים אלו בעת עיצוב הבית יש כוח רב שלא ניתן להתעלם ממנו. כיצד תעזרו בצבעים אלו כדי להוציא את המקסימום ממזנון הטלוויזיה שלכם ואיזה צבע מבין הצבעים הללו ישתלב לכם בסלון בצורה האופטימלית? המשיכו לקרוא בכדי לגלות את כל מה שיש לדעת בנושא.

 

האפקט הפסיכולוגי של שחור לעומת לבן

שחור ולבן מעלים אצל רבים מאיתנו מגוון רחב של אסוציאציות, אור לעומת חושך, לילה לעומת יום, ינג מול יאנג ואפילו טוב מול רע. הבנת המקור של האסוציאציות הללו תוכל לסייע לכם להפיק את המיטב מהמזנון ושאר פריטי הריהוט בבית שכן המקור שלהן יספר לנו על אותן תחושות קמאיות שמעורר בנו כל צבע.

החושך והלילה, מתקשרים לאדם לצבע השחור, אלו רגעים של חוסר ודאות עמימות ולעיתים אף פחד, מה שעלול ליצור את ההקשר בין שחור לבין רע. יחד עם זאת ללילה ולחושך יש קסם שלא ניתן לעמוד בפניהם וכאשר תבחרו מזנון טלוויזיה בצבע שחור, הרהיט שלכם יעורר בנוכחים בחדר את אותה תחושה של מסתורין, עניין ואף יוקרה.

הצבע הלבן לעומת זאת מתקשר לאור וליום. זהו צבע שנוסח בנו תחושה של ביטחון שכן במצבים אלו כל הסביבה נגלית לנו והכל נראה חיובי ומרגיע. הצבת מזנון בצבע לבן בסלון שלכם תסייע ליצור תחושה אוורירית ונעימה שכן ברהיטים לבנים יש פשטות יפה שכמעט כולם אוהבים.

 

תחזוקת רהיטים שחורים לעומת תחזוקת רהיטים לבנים

בפריטי לבוש שונים, צבעים כהים נוטים להישמר טוב יותר בעת השימוש שכן כתמים רבים לא נראים עליהם בעוד על פריטים לבנים, כל כתם קטן בולט למרחקים. בעת הכביסה לעומת זאת, פריטים לבנים הינם עמידים יותר לעומת פריטים כהים אשר לא פעם דוהים.

כשזה מגיע לריהוט בכלל ומזנונים בפרט, ניתן לומר שלאף צבע אין יתרון מובהק שכן אבק ופירורי מזון יכולים לבלוט על כל אחד מן הצבעים הללו והיכולת לנקות כתמים כמו שצריך תלויה יותר באיכות הפריט מאשר בצבע שלו.

באשר לבלאי של רהיטים שחורים לעומת בלאי של רהיטים לבנים, גם כאן אין הבדלים ממשיים שכן בעוד פריטים שחורים עשויים לדהות בעקבות חשיפה ממושכת לשמש, פריטים לבנים עלולים לקבל גוון צהוב. כדי להימנע ממצבים שכאלו הקפידו לרכוש מזנון מחנות רהיטים איכותית. בחנות הבית של עידה לדוגמא, תוכלו למצוא מזנונים שחורים ולבנים באיכות מצוינת ובמחירים משתלמים.

 

מדוע ללכת על שחור או לבן ולא להסתפק בגווני ביניים

לבחור בין שחור ללבן נראית לחלק מאיתנו כמו בחירה בין שמיים וארץ, בחירה גדולה למדי ולא אפשרית. במצבים שכאלו אנו עלולים להתפתות ללכת על האמצע ולבחור בגווני ביניים כמו חום או אפור. יחד עם זאת זכרו כי צבע בולט כמו שחור או לבן יכניס לחדר שלכם אמירה עיצובית חזקה ביותר.

עכשיו שיש לכם את כל המידע הרלבנטי, הסתכלו על הסלון שלכם, קבלו החלטה ורכשו מזנון שחור ואלגנטי או מזנון לבן ועל זמני.

ספה, שידה וואזה
ספה, שידה וואזה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות