נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסלולי טיול נגישים בישראל

מסלול מיוחד

למרות שכולנו מודעים היטב לעובדה שיש אנשים שהתנועה קשה להם כי הם סובלים מנכות כזו או אחרת, עד שאנחנו לא נתקלים במצב הזה באופן אישי אנחנו לא לגמרי מודעים לקשיים. לכן זה טבעי שעכשיו, אם אחד מבני המשפחה שלכם הפך לנכה כתוצאה ממחלה או תאונה קשה, תרצו לחפש פתרונות לעניין ובעיקר – דרכים לבילוי משותף. אם עד היום הייתם בטוחים שהאופציה היחידה לבלות ביחד היא לנסוע לקניונים שונים או למסעדות שמונגשות לנכים, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. בעידן המודרני שבו אנחנו חיים המועדות לנושא רק הולכת וגדלה, מה שמסביר מדוע יש היום כל כך הרבה מסלולים נגישים בטבע המקסים שלנו בארץ. לכן, אם אתם רוצים לבלות כולכם ביחד, כולל האדם שסובל מקושי בהליכה או מנכות כלשהי, כל שעליכם לעשות זה לבחור את המסלול המתאים והנוח ביותר.

מה זה אומר מסלול מונגש?

ראשית, חשוב לדעת שכאשר מדברים על מסלולים מונגשים מדברים על מגוון רחב של רמות ואפשרויות. יש מסלולים שממש ניתן לעבור בהם עם כיסא גלגלים אך עד שמגיעים אל המסלול עצמו הדרך לא פשוטה. מצד שני, יש גם מסלולים שמונגשים כבר מהחניה, מה שאומר שעליכם לבדוק היטב באיזה מסלול אתם בוחרים. כמו כן, גם אם מדובר על אדם שמתנייד בעזרת קביים יש לבדוק שאתם בוחרים מסלול שיוכל להתאים לו, והאמת היא, שלא חסרים היום מסלולים כאלה. בנוסף לכל אלה, כאשר אתם מחפשים מסלול מתאים כדאי יהיה לבדוק האם גם ניתן לקבל עזרה בעת צרה במסלול, האם יש שירותים והאם יש מקורות מים שיכולים לשמש אתכם. אומנם זה נכון שאתם רוצים לצאת לטבע וליהנות מהחוויה בחוץ, אך יחד עם זאת, בהחלט כדאי יהיה לבדוק שאתם בוחרים מסלול שתוכלו לטייל בו ללא כל חשש. יש לקחת בחשבון את העובדה שמסלולים מונגשים מחכים לכם בכל אזורי הארץ, כך שבין אם אתם רוצים לנסוע לצפון, למרכז או לדרום – אין ספק שבחירת המסלול לא תהיה פשוטה.

נוף מדהים

כך בוחרים מסלול מונגש

מתלבטים באיזה מסלול מונגש לבחור? רוצים להבטיח שהחוויה תהיה נהדרת? אם כך, אנחנו מציעים לכם לבדוק כל מה שאתם יכולים. בדקו את פרטים כמו:

  • מה אורך המסלול?
  • האם אנשים שכבר עשו את המסלול ממליצים לכם עליו?
  • האם הגישה אל המסלול נוחה?
  • עד כמה הוא מונגש ומה בדיוק כוללת המונגשות של המסלול?
  • האם דגרת הקושי של המסלול סבירה?

והכי חשוב, האם המסלול בכלל נראה לכם מעניין? האם יש סיכוי שתראו בדרך נופים יפים, חיות מעניינות או כל דבר אחר שמבחינתכם שווה את היציאה מהבית? ככל שתקראו יותר מידע אודות המסלול שנראה לכם מתאים כך תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי הבחירה שלכם באותו מסלול, אז למה אתם מחכים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיולים