נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי נהוג לקנות ספר תהילים חדש?

מגן דוד

יש הרבה דברים חשובים בחיים אך ספק אם יש עוד דבר חשוב כמו הדת.

הדת היא הרבה יותר מאשר סתם דבר בשביל אנשים רבים והיא מרכז החיים למיליוני יהודים בכל רחבי העולם.

הדבר היפה ביותר בדת זה ללא ספק המנהגים שיש בדת כמו החגים, בר המצווה או החתונה והברית.

ביהדות יש כל כך הרבה מנהגים ומצוות חשובות עד שקשה להחליט מהי המצווה החשובה ביותר שיש.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי ספר תהילים הוא ללא ספק ספר חשוב ביותר המשפיע על חיינו בצורה עצומה.

כיום זה נהוג לקרוא תהילים פעמים רבות וזה נהוג לקנות את הספר בעת אירוע חגיגי.

עלינו לזכור שבשביל אדם דתי תהילים הוא עולם ומלואו ולכן אם אתם רוצים לתת מתנה מיוחדת כדאי לכם לחשוב על האופציה של ספר תהילים.

 

האם זה משנה איזה ספר תהילים אני קונה?

אז נכון ספר תהילים הוא גם מתנה מושלמת וגם אפשר לקנות אותו לעצמנו וליהנות ממנו מאוד. אך אנו חייבים להבהיר שיש משמעות אדירה לשאלה איזה ספר אתם קונים ואתם צריכים לעשות הכול בכדי לקנות את הספר היפה והטוב ביותר שיש. עליכם להבין כי לא כל ספרי התהילים הם באותה רמה ויש ספרים מעוצבים ומושקעים מאוד ולכן כדאי לשים לב איזה ספר אתם קונים. עליכם להבין כי בין אם אתם קונים את הספר לעצמכם ובין אם לאחר כדאי לכם לקנות את הספר היפה ביותר שיש מכיוון שכך ההנאה ממנו תהיה גדולה יותר והתפילה חזקה יותר ולכן שימו לב איזה ספר אתם קונים.

 

האם כדאי לי לקנות תהילים באינטרנט?

כיום הדרך החכמה ביותר לקנות ספר תהילים היא לקנות דרך אתר יהדות באינטרנט. האינטרנט מאפשר לנו לקנות תהילים ולהשוות את הספרים השונים וזה יתרון עצום למי שרוצה לקנות ספר יפה. האינטרנט מאפשר לנו לבצע את הקנייה מבלי לקום מן הכורסא וזה יתרון גדול שאנו לא יכולים להכחישו. באינטרנט תוכלו להשוות את העיצובים של הספרים השונים ולראות כי אין בהם טעויות כתיב וזה חשוב מאוד. לכן אתם צריכים להבין כי האינטרנט פתח בפנינו עולם ומלואו בכל קנייה של ספר תהילים ועל כך כדאי לתת את הדעת אם אתם רוצים לקנות את הספר הטוב ביותר שיש בשוק.

 

אל תקנו את הספר הזול ביותר

ההמלצה שלנו היא שאם אתם רוצים לקנות ספר תהילים לא כדאי לכם לקנות את הספר הזול ביותר בשוק. עליכם להבין כי ספר שזול בצורה חריגה הוא ספר שלא שווה את ההשקעה. זהו ספר שייהרס מהר מאוד ויהיה עם טעויות ועם ליקויים ופגמים. אסור להשלים עם דבר כזה בספר קדוש ולכן כדאי לקנות ספר יקר יותר שיחזיק מעמד למשך שנים רבות יותר.

 

איש קורא

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דת