נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנה לבר המצווה – איך לבחור מתנה מרגשת?

מתנות ראשית

מזל טוב! קיבלתם הזמנה לרגע שהמתנתם לו 13 שנים – בר מצווה לבן של השכנים. נכון מרגש? אז בין אם אתם מתרגשים יותר ובין אם פחות, קיבלתם הזמנה ואתם באים לאירוע. התירוץ שעצם זה שבאנו זה כבר משמח את חתן הבר מצווה, הוא לא מספיק, ועליכם גם להביא מתנה. איך בוחרים מתנה שתהייה מרגשת, מקורית וגם תתאים לאירוע? במאמר שלפניכם.

 

תקציב

תמיד לפני בחירת מתנה שאנחנו קונים, ולא משנה הסיבה ולמי, השאלה הראשונה שאנחנו צריכים לענות עליה היא כמה להשקיע. רמת הקרבה היא מפתח פה. אם בר המצווה היא לבן של חבר רחוק מהמשרד, לא צריך להשתגע, ומספיק משהו סמלי. אבל אם בר המצווה היא לאחיין, אתה לא רוצה שיהיה לא נעים בארוחות שישי עם אחותך, וכדאי שתשקיע קצת יותר.

 

משמעות

צריך לזכור שמתנה לבר מצווה, היא מתנה לבר מצווה. ולכן, ננסה להתאים את המתנה למשמעות החגיגה. ומה משמעות החגיגה? הפיכה מעולם הילדות לעולם המבוגרים יותר. גיל 13 זהו גיל בו מתנסים בדברים חדשים, ומגלים כוחות חיים חדשים. אנחנו נעזור לאותו נער בזה, ונקנה משהו קצת יותר "גברי", ופחות ילדותי.

 

אופי

כל ילד בר מצווה הוא אחר. אם אנחנו מכירים את הילד החוגג – החיים שלנו קלים יותר. ננסה להתאים לו את המתנה, כך שהיא תתחבר עם התחביבים שלו ועם הדברים שהוא אוהב. ילד שרוב זמנו מבלה במשחקי מחשב, לא יסתכל על האולר שקנינו לו. אבל אם נקנה לו אוזניות חדשות, שיש להם גם מיקרופון מחובר ועוד אפשרויות מתקדמות, הוא ישמח מאוד.

 

התייעצות

במקרה ואנחנו לא מכירים את ילד המסיבה (כי בואו, בקושי את השמות של אחיינים שלנו אנחנו זוכרים), ננסה להתייעץ. או עם חברים בני גילו, שיספרו לנו מה הולך עכשיו בעולם של צעירים, ומה הם בעצמם היו שמחים לקבל, או שנתייעץ עם אבא או אמא של אותו הילד, שיספרו לנו מה הוא צריך וכך נדע שקלענו בול. ואם לא קלענו, לפחות יהיה את מי להאשים.

 

טרנדים

החיים שלנו מלאים בטרנדים. כל יום עולה ויורד משהו מעניין שמסעיר את העולם. יום אחד הוא הדבר המעניין ביותר, ולמחרת כבר אף אחד לא מסתכל עליו. הטרנדים מתחלפים במהירות. אם זה הספינר שכבש את העולם, והיום כבר קשה למצוא אותו, או הקרוקס שפעם היה מותג עולמי, והיום זה כבר מוזר. כשאנחנו באים לבחור מתנה, צריך לזכור שני דברים. אחד שכנראה יש לעלם בר המצווה את הטרנד. והשני, שגם אם אין לו, מישהו אחר כבר ייקנה לו. בואו לפחות אנחנו נהייה מקוריים.

 

לסיכום

אירוע בר המצווה הוא אירוע של פעם בחיים בשביל הילד שחוגג, בוא נשמח אותו ונביא לו מתנה שתהייה קשורה אליו, שתהייה נעימה לקבל, ומקורית.

מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
סטנדאפיסט בהופעה
סטנדאפיסט לבת מצווה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של