נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מתבצע תהליך של ניסור בטון בבית

בְּנִיָה

ניסור בטון הוא לא פשוט וכדאי מאוד שאיש מקצוע מיומן יבצע פעולה מקצועית זו. דבר חשוב נוסף כשמדובר בניסור בטון הוא נושא הבטיחות, מדובר בעבודה עם כלי עבודה כבדים שעלולים להוות סכנה למי שעושה בהם שימוש, ולעיתים אף בתנאי שטח לא אופטימליים ובמקומות שנמצאים עדין בבנייה. ניסור בבטון מצריך ידע וניסיון ולכן מומלץ לחפש אנשי מקצוע מהתחום וכאלה שיש להם ניסיון בעבודה זו בתוך בתים.  

 

לא כל אחד יכול

ניסור בטון דורש ידע מקצועי שלא לכל אחד יש ובטח שלא מומלץ לנסות לבצע עבודה זו באופן עצמאי. אלה שינסו זאת ינחלו במרבית המקרים כישלון כואב בכיס ולא עלינו הם יכולים גם להיפצע. ניסור בטון דורש ידע מקצועי וציוד מיוחד וחדיש אותו צריך לדעת להפעיל בצורה מדויקת ובטיחותית.

ממליץ לכם מכל הלב, אל תנסו את זה לבד בבית ולא משנה בני כמה אתם. בטון הוא חומר חזק במיוחד ולכן קשה לעבוד אתו, נדרש ידע וניסיון כדי לעשות זאת בצורה מקצועית.

 

כיצד מתבצע ניסור בבטון?

את ניסור הבטון מבצעים באמצעות כלי עבודה כבד וייחודי – דיסק יהלום. ידוע שיהלום הוא החומר החזק ביותר שנמצא בטבע ולכן ממנו עשוי כלי העבודה אתו ניתן לנסר וגם לקדוח בבטון שהוא חומר חזק מאוד בפני עצמו. מדובר למעשה במסור מיוחד ששיני הדיסק שלו עשויות משבבי יהלומים חזקים וחדים באופן חריג. עקב משקלו וייחודיותו של הכלי מותר רק לאדם מורשה ובעל ידע לעבוד ולהפעיל כלי זה. מדובר בעבודה שיש בה סיכון וחשוב לדעת זאת.

 

שלבי ביצוע הפעולה

  • ראשית, יש לבדוק את הקיר אותו רוצים לנסר ולראות שהוא מספיק חזק ויעמוד בפעולה. לאחר מכן, יש לסמן קיר זה כדי למנוע טעויות דרמטיות.
  • שלב שני – לנקות היטב מחפצים וכלי עבודה את האזור בו עומדת להתבצע פעולת הניסור. פטיש, מברג וכלי עבודה נוספים יכולים במצבים מסוימים של העבודה להפוך לסכנה.
  • חשוב לפני תחילת העבודה להיוועץ בחשמלאי ובאינסטלטור כדי להימנע במהלך הניסור מפגיעה בתשתיות הבית.
  • יש לוודא שמבצע העבודה מינה מפקח שיפקח על כל הפעולות הכרוכות בעבודת הניסור והוא האיש שאמור לתת מענה לכל בעיה שתיווצר במהלך הפעולה.
  • ניסור בבטון מייצר פסולת בנייה גדולה ויש להתארגן ולארגן מראש את הציוד באמצעותו ניתן יהיה לפנות פסולת זו.

 

מתי צריך לנסר בבטון בתוך הבית?

בשני מקרים עיקריים נדרש ניסור בטון בבית, הראשון – כשנרצה לשבור קיר במטרה להגדיל חדר. השני – כשנרצה לפתוח פתח חדש כמו חלון או דלת בקיר העשוי מבטון שבדרך כלל נמצא בממד.

 

מה ההבדל בין ניסור לקידוח בבטון?

ניסור בבטון מאפשר לנו לייצר פתחים חדשים בקירות הבית כגון דלתות וחלונות. קידוח בבטון נועד לקידוח חורים ותעלות בקירות בהם ניתן יהיה להעביר כבלי חשמל וצנרת מים וביוב.

בְּנִיָה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה
שעון קיר מבטון
5 רעיונות למתנת יום הולדת

מחפשים רעיון למתנת יום הולדת מיוחדת ומקורית? הנה כמה הצעות שיכולות להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים, כולל