נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 יתרונות בנעילת נעלי צעד ראשון לתינוק

נעלי צעד ראשון לתינוק ראשית

שוקלים לרכוש נעלי צעד ראשון אבל לא יודעים איזה סוג? אולי בכלל מעוניינים לתת לילד להלך כשהוא יחף בבית? ככה או ככה, השורות הבאות נכתבו עבורכם, הורים טריים. הנה כל מה שצריך לדעת לפני רכישת נעלי תינוקות צעד ראשון.
מה יותר יקר לנו מאשר ילדינו שלנו? הם כל כך יקרים לנו, עד שאנחנו מוכנים לתת להם את כל העולם ואפילו יותר מזה. בין הדברים שתצטרכו לרכוש, יהיה ציוד תינוקות כמו נעלי צעד ראשון. והנעליים האלו חשובות בתהליך התפתחותו של הילד, למרות שבהחלט אפשר גם לתת לילד להלך יחף. האם כדאי לרכוש נעלי צעד ראשון? האם עדיף לתת לתינוק להלך יחף? בואו נדבר על זה, נתחיל עם היתרונות שיש בנעילת נעלי צעד ראשון.

 

1. נעל צעד ראשון מדמה הליכה יחפה

אחד היתרונות הבולטים בנעילת נעלי צעד ראשון לתינוק הוא, שהנעל מדמה הליכה יחפה. דובר רבות כבר, ובוצעו הרבה מחקרים על הנושא של הליכה יחפה. ההליכה היחפה מלמדת את אצבעות הרגליים לחוש את הקרקע. באופן הזה, האצבעות של הרגליים מבינות את התפקיד שלהן ביציבה.

 

2. נעליים קלות משקל שמאפשרות לילד להתהלך חופשי

נעלי צעד ראשון הן קלות משקל, ככה שהילד ברוב המקרים לא יירתע מלנעול את הנעל. לא פעם, יכולים הילדים להגיב תוך הירתעות מנעילת הנעליים בעקבות המשקל והתחושה הכבדה על כף הרגל. נעלי הצעד הראשון מאפשרים לילד לחוש בקלילות מבורכת.

 

3. נעלי צעד 1 עשויות חומרים נושמים ורכים

הנעליים עשויות חומרים נושמים ורכים, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שכף הרגל תקבל את האוורור שהיא צריכה. באופן הזה, הילד אפילו ייהנה לנעול את הנעל. בגלל שהחומר רך ונעים, אפשר להפוך את נעילת הנעל לסוג של אטרקציה.

 

4. המדרס שטוח וללא הגבהות או שקעים

נעלי צעד ראשון לתינוקות מגיעות עם מדרס שטוח, ללא הגבהות וללא שקעים. כך, כף הרגל תתפתח בצורה טבעית וכמו שהיא אמורה להתפתח. אם הנעליים בנויות עם מדרס, כנראה שאלו לא יהיו נעלי צעד ראשון לתינוקות. יהיה עדיף לרכוש נעליים מתאימות.

 

5. נעלי צעד ראשון מונעות החלקה

זה כנראה היתרון הכי חשוב בנעילת נעלי צעד ראשון, נושא מניעת ההחלקה. בעזרת הנעליים האלו תוכלו לתת לילד לשוטט ברחבי הבית מבלי שיהיה את החשש שהוא יחליק. כמובן שתמיד צריך לשמור, אבל זה מוריד קצת ממפלס הלחץ.

 

6. מחיר יחסית זול

אחד היתרונות ברכישת נעלי צעד ראשון הוא, היתרון של המחיר. הנעליים האלו נחשבות די זולות, ככה שההוצאה לא אמורה להיות משמעותית מדי. יחד עם זאת, קחו בחשבון שצריך להחליף את הנעליים מדי 7-9 שבועות בממוצע. זהו לא כלל אצבע, כי כל ילד מתפתח וגדל בקצב שונה.

נעלי צעד ראשון לתינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה