נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוגי סבוניות בשירותים ציבוריים

סבון לחץ לסבון אנטיבקטריאלי

סבוניות בשירותים ציבוריים הן אמצעי היגיינה חיוני המסייע לשמור על ניקיון ידיים ולמנוע הפצת מחלות. קיימים סוגים רבים של סבוניות וכל אחד מהם בעל יתרונות וחסרונות משלו. הנה סקירה קצרה של סוגי הסבוניות הנפוצים ביותר בשירותים ציבוריים.

 

סבונייה לסבון נוזלי

סבוניות לסבון נוזלי הן הסוג הנפוץ ביותר בשירותים ציבוריים. מדובר על מתקנים קלים לשימוש מפלסטיק או מנירוסטה. הסבון הנוזלי עצמו יעיל בניקוי ידיים ושמירה על ההיגיינה, וזמין במגוון רחב של ניחוחות, אך היתרון המשמעותי הוא שהסבון הנוזלי אינו מועבר מאדם לאדם כמו סבון מוצק ולכן מבחינת ההיגיינה הוא עדיף יותר. מבין הסבוניות השונות ניתן למצוא בשירותים הציבוריים סבון נוזלי באמצעות לחיצה, משיכה, סבון נוזלי עם פיה לשיש, סבונייה אנכית, סבונייה ננעלת ועוד.

 

רשת לסבון מוצק

סבון מוצק הוא סוג מסורתי יותר של סבון והוא עדיין נפוץ בשירותים ציבוריים רבים. לסבון זה מתקן סבונייה בצורת רשת מנירוסטה, כרום, פליז, זכוכית או פלסטיק וניתן להתקין אותו בפינת הכיור או במרכזו. בשירותים ציבוריים עדיף להשתמש בסבון ריחני כיוון שהוא מכיל חומרי ריח המעניקים לו ניחוח נעים והוא יכול לעזור לשמור על תחושה של רעננות.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שחומרי ריח עלולים לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים. חשוב גם לציין שיתרונו של הסבון המוצק הוא העמידות שלו. כלומר, הוא עמיד יותר מסבון נוזלי ויכול להחזיק מעמד זמן רב יותר. יחד עם זאת, הוא פחות יעיל בניקוי ידיים מסבון נוזלי והוא עלול אף להוות מקור להפצת חיידקים, במיוחד אם משתמשים בו אנשים רבים.

מתקן סבון לסבון נוזלי

 סבוניית לחיצה לסבון אנטיבקטריאלי

סבון אנטיבקטריאלי מכיל חומרים פעילים המחסלים חיידקים. סוג זה של סבון מומלץ במיוחד בשירותים ציבוריים, שם ישנה סכנה גבוהה יותר להפצת מחלות. יתרון נוסף של סבון אנטיבקטריאלי הוא שהוא יכול לסייע במניעת זיהומים. ניתן למצוא בשירותים ציבוריים של בתי חולים ומרפאות סבון אנטיבקטריאלי באמצעות מיכל לחיצה.

 

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת סבונייה לשירותים ציבוריים?

בראש ובראשונה יש לבחור את סוג הסבון הרצוי ולאחריו את אופן ההתקנה. למשל, סבוניות תלויות קלות יותר להתקנה ולתחזוקה, אך הן עלולות להתנדנד ולגרום לכלוך על הרצפה. לעומתן, סבוניות קיר מותקנות על הקיר בצורה קבועה ומונעות לכלוך על הרצפה. בנוסף, חשוב לבחור חומר איכותי ממנו עשויה הסבונייה. החומר צריך להיות קל לניקוי, עמיד ואסתטי. לבסוף, גם הכמות חשובה. במקומות ציבוריים והומי אנשים מומלץ לבחור כמה מתקני סבוניות לשירותים הציבוריים.

 

סיכום

קיימים סוגים רבים של סבוניות בשירותים ציבוריים. לפיכך, חשוב לבחור בסבון המתאים ביותר לצרכים שלכם, באופן ההתקנה, בחומר ממנו עשוי המתקן ובכמות הרצויה. זכרו, שטיפת ידיים יסודית היא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע הפצת מחלות ולשמור על בריאות טובה.

סבון לחץ לסבון אנטיבקטריאלי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי