נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סטנדאפיסט לבת מצווה

סטנדאפיסט בהופעה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של הילדה שלהם. אנחנו מדברים כמובן על מופע סטנד אפ. אם הגעתם לכאן, כנראה ששמעתם על הטרנד הזה שצפוי להישאר פה לעוד תקופה ארוכה. אם כך, כדאי שתדעו את כל הפרטים החשובים בנושא רגע לפני שתזמינו את המופע לאירוע הבא שלכם.

 

למה כולם מזמינים פתאום סטנד אפ לבת מצווה?

יצאנו לבדוק למה כולם פתאום מזמינים מופעי סטנד אפ לבת מצווה וגילינו שיש לא מעט סיבות לתופעה הזו, הנה כמה מהנפוצות ביותר ששמענו:

  • בגלל שמדובר במופע שמתאים לכלל האורחים, מבוגרים, ילדים ומתבגרים
  • בגלל שכולם אוהבים לצחוק
  • בגלל שסטנד אפ הופך כל אירוע לבלתי נשכח
  • בגלל שזה הטרנד הנוכחי ואי אפשר להתעלם ממנו

שוחחנו עם לא מעט הורים שציינו בפנינו עוד רשימה ארוכה של סיבות שגרמו להם להזמין דווקא מופע סטנד אפ, אך כדי לא להעמיס עליכם, בחרנו אך ורק את אלו שצוינו לעיל.

 

איך מזמינים סטנדאפיסט לבת מצווה?

אפשר להזמין סטנדאפיסט ליום הולדת או לבת מצווה באמצעות כמה דרכים. המקובלות ביותר הן דרך הטלפון או דרך אתר אינטרנט. אם למשל קיבלתם טלפון של סטנדאפיסט שהופיעה אצל ילדה אחרת מהכיתה, אתם יכולים פשוט לשלוח לו הודעת וואצאפ, אסמס או מייל. במידה וקיבלתם רק את השם של הסטנדאפיסט, אתם יכולים לערוך חיפוש בגוגל וליצור אתו קשר באמצעות האתר, דרך דף צור קשר או בכל דרך אחרת שמופיעה שם. אבל חכו, רגע לפני שתיצרו אתו קשר,  אנו ממליצים לכם לקרוא את הפסקה הבאה.

 

מה חשוב שתדעו לפני שתצרו קשר עם הסטנדאפיסט?

אם לא קיבלתם המלצה על הסטנדאפיסט מחברה מהכיתה או מכל גורם אחר, אנחנו מציעים לכם לערוך בירור מקיף שיאפשר לכם לדעת שמדובר בסטנדאפיסט מומלץ. אתם הרי תולים עליו את כל התקוות שלכם. הוא זה שיגרום לבת המצווה של הילדה שלכם להיות "וואו" או נפילה גדולה. לכן, אתם צריכים לבדוק באופן המעמיק ביותר כי מדובר במקצוען שיודע להצחיק וגם שיש לו תכנים שתואמים לילדות בגילאי בת מצווה.

 

איך תוכלו לבדוק אם מדובר בסטנדאפיסט מומלץ?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר באמן טוב ומומלץ, אתם צריכים ליישם את אחד או יותר מהחיפושים הבאים:

  1. חיפוש המלצות בפייסבוק
  2. חיפוש המלצות בגוגל (קריאת חוות דעת ודירוגים שניתנו לאמן)
  3. בירור עם חברים, מכרים, קרובי משפחה שאולי מכירים אותו או היו בהופעה שלו בעבר

בחירה באחת או יותר מהאפשרויות הללו תאפשר לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים את כל המידע הנחוץ בכל הנוגע להזמנת סטנד אפ לבת מצווה, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל וליהנות מהאירוע!

סטנדאפיסט בהופעה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים