נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין גירושין: מיהו, ומתי נצטרך לפנות אליו? [מדריך לשנת 2021]

מה עושה עורך דין גירושין ולמה בכלל צריך לשכור את שירותיו?

אנשים אוהבים לשמור על מה שקורה בתוך מערכת היחסים שלהם לעצמם, לשתף רק אנשים קרובים ולעיתים אפילו את זה לא. המחשבה על לשתף אדם זר לחלוטין במה שקורה ואפילו לבקש ממנו עזרה לגשר ולעזור, יכולה להיות עבור רבים מאיימת או לא באה בחשבון, אך בפועל, תופתעו כמה עורך דין גירושים יכול לסייע לכם ואפילו אפשר לומר, שתופתעו כמה אתם צריכים אותו שלא תבינו איך חשבתם להסתדר בלעדיו.

 

צד שלישי ואובייקטיבי

הליך גירושין יכול להיות הליך מאוד מורכב בין שני בני זוג בגלל שכל אחד רוצה לשמור על עצמו ולשרת את האינטרסים של עצמו ועל כן, עשוי להפוך למעין מלחמה בין השניים. שילוב של עורך דין גירושין בהליך, מוסיף עוד צד שלישי אובייקטיבי לגמרי אשר באמת רוצה בטובתם של שני בני הזוג כך שיגיעו להסכם שמתקבל על שניהם ולא מוטה לטובת אחד מהם. זאת כמובן אחרי שהוא סקר את כל המצב ואת כל הפרטים של התיק שלכם.

 

ישנם דברים שדורשים איש מקצוע

יכול להיות שבעבר הייתם רגילים לפתור כל ריב או ויכוח בעצמכם, אך בהסכם גירושין הדבר לא כל כך יכול להתנהל כך. ישנם דברים בהסכם גירושין אשר מחייבים נוכחות של עורך דין ויתרה מכך, מחייבים שהדברים יתבצעו על פי החוק וגם יקבלו תוקף משפטי בהתאם. בין הדברים הללו ניתן למצוא:

  1. מזונות – על מנת להכריח את אחד מבני הזוג לשלם מזונות לשני יש לערב את בית המשפט או לנסח הסכם אשר עורך דין חתום ואישר אותו
  2. משמורת – החלטה על משמורת של אחד ההורים והסדרי ראייה, או על משמורת משותפת
  3. חלוקת נכסים והעברת בעלות – הליכים כדוגמת פיצול חשבון בנק, העברת בעלות על נכס ואפילו חלוקת רכוש יקר כמו רכב, מחייבים עירוב של איש מקצוע

 

שומרים על נתק

בחירה בשילוב עורך דין כדוגמת https://www.helenasimhi.co.il/עורך-דין-גירושין מאפשרת לכם לשמור כמה שיותר על נתק כך שייתן לכם תקופת הצטננות בין ההחלטה להתגרש ועד לקבלת כל ההחלטות. לעיתים ישנם זוגות אשר גם מאוד פגועים אחד מהשני ומשולב בהליך שלהם המון כאב ועל כן, עורך דין גירושין יכול להיות המתווך ולאפשר את השמירה על הניתוק בין השניים.

למרות שגירושין נראים כמו הליך רגשי, הם ללא ספק גם הליך כלכלי ומשפטי ועל כן, חייב להיות מעורב בו איש מקצוע אשר מבין בדברים הללו והוא עורך דין גירושין. ניסוח וחתימה על הסכם גירושין, תיווך בין בני הזוג ואפילו החלטה על דברים בעלי תוקף משפטי כמו מזונות הם חלק קטן ממה שאיש מקצוע אשר מתמחה בכך יכול לעשות עבורכם. אל תעברו את התקופה הזאת לבד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי