נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צ'ק ליסט לקידום אתרים

אתר מקודם

בין אם יצא לכם להתעסק בקידום אתרים ובין אם לא, מדובר באחד התחומים הלוהטים בכל מה שקשור בחיפוש בגוגל וקידום עסק בשנת 2019. כדי לבצע קידום אתרים בצורה יעילה יש להקפיד על כמה דברים חשובים ומספר חוקי ברזל, ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את המאמר הבא – צ'ק ליסט לקידום אתרים. יאללה, בואו נתקדם!

מה חשוב לבדוק?

צ'ק ליסט לקידום אתרים מתחיל קודם כל בבדיקות בסיסיות שחשוב לבצע. בדיקה דרך כלי בדיקת מיקומים, למשל, תוכל לעזור לכם לזהות תובנות על מצבו של האתר בגוגל. חשוב גם לבדוק שכלים כמו וובמסטר וגוגל אנליטיקס מותקנים באתר שלכם. בנוסף, בדיקה פשוטה דרך הוובמסטר של גוגל תוכל להראות לכם שגיאות שחשוב לאתר כדי ליצור קידום אתרים אפקטיבי ויעיל.

צ'ק ליסט לקידום אתרים

ביצעתם את הבדיקות המקדימות שציינו? נהדר. עכשיו אתם מוכנים לבצע פעולות שגרתיות שישאירו את האתר שלכם מעודכן ואת הקידום אפקטיבי. מומלץ להריץ סריקה על האתר, לעבור על תוצאות הסריקה ולהסיק מסקנות חשובות לייעול ושיפור.

כדאי לבדוק את משקל התמונות שבאתר כדי להבין אם הן פוגמות בביצועים של האתר, ועלולות להשפיע גם על מהירות הטעינה שלו – דבר קריטי ביותר בעולם קידום האתרים.

אס אי או

ומה עוד בודקים?

חלק בלתי נפרד מצ'ק ליסט לקידום אתרים הוא כמובן התאמה למובייל. למה? מיותר לציין שבשנת 2019 ותכף 2020 כל אחד מאיתנו מחזיק בטלפון חכם שבאמצעותו הוא צורך לפחות חלק מהמידע שברשת. אתר שלא מותאם לתצוגה במובייל מאבד אחוזים רבים מקהלי היעד שלו, וחבל.

חשוב לבדוק גם את התוכן עצמו. הכי קל לכתוב מאמר שמתבסס על מאמרים קיימים, אבל חשוב לוודא שהמאמר הוא מקורי ואיכותי ולא מועתק. הדבר גם ייתן לכם נקודות זכות אצל גוגל, וגם ישמור על אותנטיות ואמינות של האתר הפרטי שלכם.

למה בכלל זה כל כך חשוב?

קידום אתרים בגוגל הוא חלק בלתי נפרד היום מהרצון והיכולת לקדם עסק באינטרנט. בית עסק שלא מקדם אתרים עלול למצוא את עצמו בתחתית התוצאות החיפוש של גוגל, ומהר מאוד עלול לפשוט רגל ולמצוא את עצמו מחוץ למשחק.

אז בתור בעלי עסק, חשבו רגע – השקעתם כל כך הרבה בבניית העסק שלכם, יש לכם מוצרים, עובדים, מוקד שירות לקוחות, אתר אינטרנט – לא תשקיעו עוד קצת בשביל להיות חלק מהמשחק? כמובן שכן.

אז מעבר לבניית אתר אינטרנט מעולה, תחזוק דפי עסק ברשתות החברתיות ותהליכי שיווק אינטנסיביים, אנחנו ממליצים לבצע גם קידום אתרים בגוגל, וכמובן ממליצים לפעול לפי צ'ק ליסט לקידום אתרים. צ'ק ליסט זה יוכל לוודא שהעבודה שאתם עושים היא הטובה ביותר והאפקטיבית ביותר עבור האתר ובית העסק שלכם. בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל