נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קוסם – הסודות המעניינים

קוֹסֵם

הסודות המעניינים של הקוסמים לא מגיעים אלינו, הם מוסתרים היטב אצלם. לא סתם המוטו של הקוסמים הוא "קוסם טוב לא מגלה את סודותיו". אנחנו זוכים לראות קסמים בפעולה ולא פעם תוהים מה מסתתר מאחוריהם. קסמי קלפים, קסמי אש ומים, קסמי היעלמות וקריאת מחשבות. איך כל זה קורה ומה מסתתר מאחורי הסודות המעניינים של הקוסמים? אספנו חלק מהם, בסוד, כדי לספר לכם.

 לא פעם יצא לנו לצפות בקסמים. בין אם זה באירוע יום הולדת מרתק, הופעה ביום כיף מטעם העבודה או בבית מול הטלוויזיה, ולא פעם יצא לנו לתהות "איך הם עושים את זה בכלל?". הסודות המעניינים של הקוסמים מוסתרים. אפילו באתרי קוסמים כמו יאגו לא נוכל למצוא את הכול. כל קסם משתייך לקטגוריה שונה, ומאחורי כל קסם עומד סוד אחר שמגלה לנו שזה לא מסובך כמו שחושבים.

 

קסמי קלפים

לא כולם זכו בזריזות ידיים, אבל מי שכן – יכול לבצע קסמי קלפים. אחת מהטכניקות המוכרות בעולם הקסמים נקרא כף יד אחורית "Backpalm". בטכניקה הפשוטה הזו מחביאים מספר קלפים או קלף אחד מאחורי כף היד וגורמים להם "להיעלם". את הקסם הזה כל אחד יכול לבצע בעזרת אימון קצרצר.

שלב ראשון: החזקת הקלף בארבע אצבעות מאחור ובאגודל מלפנים. שלב שני: מכופפים את האמה והקמיצה. שלב שלישי: מחזיקים מהצדדים את הקלף עם האצבע המורה והזרת. שלב רביעי: מחזיקים את הקלף בין האצבע המורה, האמה, הקמיצה והזרת. שלב חמישי: מיישרים את היד, והופ, הקלף איננו.

 

קסמי היעלמות

כולנו צריכים מידי פעם לגרום לדברים לרחף, ואת הקסם הזה תוכלו לבצע ממש בזמן ארוחה משפחתית ולהדהים את כולם. שלב ראשון: קחו פרוסת לחם שאפשר לנעוץ בה מזלג. שלב שני: הניחו אותה בין סכין ומזלג. שלב שלישי: כסו את הלחם, סכין ומזלג במפית. שלב רביעי: תפסו ביד אחת במפית ובמזלג ביחד, כשהמזלג תחת המפית מוסתר כהלכה. שלב חמישי: נעצו את הסכין בלחם. שלב שישי: הרימו את הלחם עם המזלג. שלב שביעי: שלפו את הלחם מהמפית בעודו באוויר. אם תעשו זאת מספיק מהר, לא יהיה ניתן לראות את המזלג, והסובבים אתכם יחשבו שאתם גורמים ללחם לרחף.

 

קסמי מים

שליטה במים היא הכרחית לכל קוסם. בקסם הזה תוכלו לשלוט בבקבוק מים. עבור ביצוע הקסם תצטרכו להכין מראש קלף שיעזור לכם. שלב ראשון: הניחו את הפקק על הקלף. שלב שני: חתכו עיגול בקלף לפי גודל הפקק. שלב שלישי: צרו חור בגודל קיסם שיניים במרכז הקלף. שלב רביעי: מזגו מים לבקבוק.

שלב חמישי: הניחו את כף היד שלכם עם הקלף על פיית הבקבוק הפוך. שלב שישי: הצמידו את הקלף לבקבוק והזיזו את ידכם בעדינות. שלב שביעי: החדירו קיסם שיניים דרך החור שיצרתם בהתחלה. שלב שמיני: נערו את הבקבוק מעט. כעת כולם יהיו בטוחים שגרמתם למים להתנגד לכוח הכבידה. השתדלנו לחשוף בפניכם את הסודות המעניינים שמאחורי הקסמים, אבל יש דברים שלא נגלה כמה שננסה. ואולי עדיף לשמור את הטריקים למקצוענים האמיתיים – הקוסמים.

קוֹסֵם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
סטנדאפיסט בהופעה
סטנדאפיסט לבת מצווה

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר הורים שהבינו איזו הפעלה היא הטובה והמתאימה ביותר לאירוע בת המצווה של