נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קניית שתייה חריפה לאירועים בקלות וביעילות

קניית אלכוהול

רכישה של משקאות אלכוהוליים לאירוע יכולה להיות מלווה בכאב ראש לא קטן, וזה עוד לפני שבכלל שתיתם כוס אחת! אז איך לייעל את התהליך, לצאת בזול, וגם ליהנות מאלכוהול איכותי ומשמח? יש לנו כמה רעיונות…

 

פחות לכתת רגליים, יותר להקליק בצ׳יק

בשנים האחרונות, ובטח אחרי תקופת הקורונה, למדנו שאין דבר שאי אפשר להזמין הביתה. מירקות, גלידות, תרופות, בגדים, וכן – גם אלכוהול! אז אם אתם מאחרים בבית, ומעוניינים לחסוך את כל הטיול לחנות המשקאות, ובואו נודה בזה, את החלק הנורא של לסחוב הכול – שווה לבחון את האופציה של הזמנה אונליין.

ב – https://blend.co.il תוכלו למצוא מגוון באמת מטורף של משקאות מכל הסוגים והמינים, לכל הקהלים, ובנוסף גם פינוקים שונים ותוספות שהופכות את חווית השתייה למושלמת. אז עשו לעצמכם טובה – ועברו לקנייה ברשת!

 

מה אופי האירוע?

אם אתם מארגנים אירוע יוקרתי ומסוגנן, כדאי שתתאימו לו אלכוהול שיחמיא וירומם אותו. מה למשל? יינות איכותיים, שמפניה, קאווה, וכן הלאה. אם האירוע הוא קליל יותר, כמו מסיבת צוהריים או פיקניק נחמד, משקאות כמו סיידר ובירה יהיו נהדרים. מתכננים מסיבה מטורפת ובלתי נשכחת? משהו פרוע? דאגו לוודקה וערק, וכמובן שלא לשכוח את ה״ערבובים״ – מיצים ומשקאות אנרגיה כיפיים! הבנה של אופי האירוע תעזור לכם בבחירת המשקאות הנכונה לכם.

 

והכמויות, מה איתן?

נתחיל מכלל ברזל – עדיף לקנות יותר ו״להיתקע״ עם כמה משקאות אחרי האירוע, מאשר ״להתקמצן״ ולצאת עם אורחים מבואסים שנגמרה להם אספקת השתייה באמצע האירוע. אבל, וזה אבל חשוב – אין סיבה להתפרע. עם חישוב נכון של כמות האורחים שלכם, כמה מהם שותים (אין צורך להכניס בחישוב את האחיינים הילדוד׳ס, לדוגמא), ומה בערך התפלגות הסגנונות ואופי המשקאות – תוכלו לרכוש חכם, ושלא ייחסר דבר. דיוק הוא שם המשחק.

 

סקר שוק

אחרי שיש לכם רשימה של מה אתם צריכים לרכוש, ובאיזו כמות – זה הזמן לבדוק ולבחון מי מציע מה ובאיזה מחיר. עוד טיפ קטן שלנו – זה גם הזמן להתגמשויות קטנות מצידכם, שיוציאו אתכם ברווח! מה הכוונה? אם בחרתם מותג מסוים, נגיד של בירה, אבל בדיוק יש מבצע על ארגז מהמותג המתחרה – אולי זה הזמן להתגמש טיפה, ולחסוך הרבה.

עוד טיפ לחסכון – בדקו אצל היבואן, לקנייה בכמויות גדולות זה כמעט תמיד משתלם! רק וודאו שיש משלוחים… בכל זאת, לא לכולם יש רכב, ולסחוב עשרות בקבוקים בתבורה ציבורית זה עשוי להיות תיק.

כשמארגנים אירוע, התפריט, ובתוכו גם תפריט המשקאות, הוא חלק קריטי וחשוב במכלול! אל תזניחו אותו. וברגע שיש לכם חזון, ורשימה מסודרת, תוכלו לצאת לדרך עם ההתארגנות בקלות שתפתיע גם אתכם. ואם אתם הולכים לאיבוד, אל תתביישו לבקש מחבר שמבין עניין עזרה, או ממארגן אירועים מקצועי. נתראה בשמחות!

קניית אלכוהול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא סמים ואלכוהול