נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קרקעות חקלאיות למכירה

חלקה

קרקעות חקלאיות למכירה מהווה את ההזדמנות הטובה ביותר לקבלת תשואה גבוהה, למשך שנים רבות. היכן אם כן ניתן כיום לרכוש קרקעות חקלאיות? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

קרקעות חקלאיות – האצה באישור להפשרה

בעשור האחרון ניתן לראות כיצד ממשלת ישראל מקדמת בצורה משמעותית את נושא הפשרות קרקעות חקלאיות לטובת הסבתן לקרקעות בעבור מגורים ותעסוקה. למעשה, העבודה כי אין כמעט שטחים לבנייה במדינת ישראל מחייבת חשיבה מדויקת אודות דרכים בהם ניתן להאיץ את קצב בניית הדירות, ועל כן ניתן לראות כיצד באזורים שונים בארץ, גם באזורי ביקוש באזור המרכז ניתן לרכוש קרקע חקלאית למכירה, בעלויות כספיות נמוכות למדי אשר יניבו בעתיד תשואה משמעותית. יחד עם זאת, בטרם אתם רוכשים קרקע חקלאית יש כמה דברים שיש לשים לב, ולהלן הפרטים.

דשה במרחב

מה חשוב לדעת בטרם רוכשים קרקע חקלאית?

כאמור, רכישה של קרקע חקלאית מהווה הזדמנות נדל"ן יוצאת דופן, אולם חשוב לזכור כי יש לבצע חשיבה מעמיקה כמו גם בדיקות בכדי לבחון האם הקרקע אותה אתם רוכשים אכן תוסב בעתיד לקרקע למגורים. יתרה מכך, רבים מתפתים לרכוש קרקעות חקלאיות מבלי שהם בדקו את הסטטוס של הקרקע, דבר שיכול להשתנות בכל עת, כאשר קרקע חקלאית אשר לא הוחלט כי תהפוך לקרקע מופשרת עלולה להוביל לאובדן של עשרות אלפי שקלים כמו גם מפח נפש לא קטן, וזאת לאור העובדה כי במידה ויוחלט שלא להסב את הקרקע למגורים אתם עתידים להישאר עם חור בכיס ועם אפס של תשואה. יחד עם זאת, במידה ואתם רוכשים קרקע חקלאית אשר משווקת בהיקפים גדולים באזורים שונים ברחבי הארץ, כמו גם קרקע אשר ע"פ הערכות מומחים תניב בעבורכם תשואה של עשרות אחוזים לטווח הרחוק, תוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים השקעה עתידית איכותית אשר יכולה לשפר את מצבכם הכלכלי לאין שיעור. על כן, אם אתם כעת מחפשים לרכוש קרקע חקלאית אשר בעתיד הקרוב עומדת להיות מופשרת לטובת בניין מגורים, אנו שמחים להציג לכם את פרוייקט הדגל – העיר החדשה דורות עילית.

דורות עילית – העיר החרדית הבאה של ישראל

העיר החדשה דורות עילית אשר עתידה להיבנות בשנים הקרובות מהווה את הזדמנות הנדל"ן הטובה ביותר למשקיעים כיום, וזאת לאור העובדה כי מדובר בעיר אשר נבנית במרכז מדינת ישראל ומשווקת ע"י חברת אפיקים רוזנטלר, חברה בעלת וותק של מעל 30 שנים בתחום הבנייה. באמצעות צוות המומחים של החברה תוכלו לרכוש קרקע חקלאית אשר בעתיד תוסב לטובת בניית מגדלי דיור כמו גם משרדים, ובכך לקבל תשואה נאה לטווח הארוך. מעוניינים לקבל מידע נוסף? צרו קשר עוד היום באמצעות המספר 0722-55666 או 5326*, כמו כן ניתן להיכנס לאתר בכתובת https://dorot-illit.co.il ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שטחים וקרקעות