נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שהחיינו וקיימנו לזמן הזה: טיפים לשיפוץ המקלחת

אמבטיה

גם אתם משפצים סוף כל סוף את המקלחת? בעבר, תהליך עיצוב הבית העמיד את חדר המקלחת בקרן זווית כאשר שימת הפוקוס היתה על חדר האורחים וחדרי השינה. כיום, תפיסת העולם העיצובית קובעת כי לחדר המקלחת מקום חשוב בסדר העדיפויות כחדר רחצה והיגיינה בו אנו מבלים נתח משמעותי מהיום שלנו. זמן המקלחת הוא הטיימינג המדויק לעשות סטופ בענייני היומיום השוצפים ולתת למים הקולחים לעשות לנו סדר בראש. קראו את הטיפים של המומחים לעיצוב חדר אמבט כמו שאתם באמת חולמים.

 

טיפים לשיפוץ נכון של חדר האמבטיה

בחירה בברז איכותי – או לא לקנות

לא משנה אם אתם עוסקים בעיצוב מקלחונים או בשיפוץ אמבטיה, בכל מקרה העיקרון דומה: השקיעו בראש ברז איכותי. חלק נכבד מחווית ההתרגעות במקלחת קשורה באיכות החוויה. יש לרכוש "טוש" ברמת איכות גבוהה ובעל גימור בלתי מתפשר על מנת לקבל תמורה רצויה. בבקשה, אל תמקדו את פעילויות החיסכון כאן, זו בחירה שתעמוד לכם לאורך שנים, חשוב שהיא תהיה טובה ונכונה מספיק.

 

הכיור

נסו להקדיש יום אחד לספירת מספר הפעמים בהם השתמשתם בכיור חדר האמבטיה, יודעים מה? נקצר לכם את העבודה. בכל יום אתם משתמשים בין 10 לכמה עשרות פעמים בברז ובכיור חדר המקלחת. בשל השימוש התכוף, חובה לבחור בפינת רחצת ידיים איכותית, נוחה למשתמש ופרקטית. נציין כי בחירה מעוצבת יותר תהפוך את השימוש השוטף – לנעים הרבה יותר.

 

המראה בחדר האמבטיה

מכירים את זה שאנחנו יוצאים ממקלחת ומנסים לזהות בבבואה המטושטשת שמתגלה בראי זכר למי שאנחנו? אחת החוויות המתסכלות באמבטיה זו המראה המתכסה שכבת אדים כשלאחר ניגוב היא עושה לנו טובה ומצטללת למשך 2 דקות וכמו להכעיס, מתכסה שנית בדוק אדים מטשטש.

הבשורה: מראה למניעת אדים. כן, יש מוצר כזה. בשוק אביזרי האמבטיה תוכלו למצוא מראת אמבט איכותית ומעוצבת במחירים נגישים. אין טעם להתפשר על מראה פשוטה. קנו מראה שעושה את העבודה.

 

מניעת עובש באמבטיה

המפגש בין האוויר ללחות הינו גורם מספר אחד להיווצרות עובש בחדר האמבטיה. ניתן לצבוע את קירות החדר בצבע נוגד עובש (לאחר קילוף שכבות העובד הקודש במידה וקיים), או לכסות חלקים באמבט שעשויים לפתח עובש – בקרמיקה ייעודית.

 

דלת חדר אמבטיה בדגש על איכות והתאמה לייעוד החדר

חדרי האמבט בישראל ייפתחו וייסגרו לרוב באמצעות דלת אחת. חשוב שהיא תהיה איכותית ומוגנת מפני נזקי רטיבות ואדים. בנוסף, יש לבחור בדלת אקוסטית המסוגלת להתמודד היטב עם שינויי חום וקור.

 

בעיצוב חדר האמבטיה לא עושים הנחות!

חדר האמבטיה בכל בית הינו חלל רב שימושי המאחד את פעולות הרחצה וההיגיינה היומיומיות של כל בני המשפחה. חשוב מאוד לעצבו בקפידה וכן לחשב מראש את צרכי בני המשפחה הספציפיים אותם ניתן למלא באמצעות תכנון נכון ושימוש באביזרים מתאימים. מומלץ לבצע סקר שוק מקיף לפני רכישת מוצרי האמבטיה לצורך שיפוץ משתלם כלכלית.

חדר מעוצב

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה