נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שירות איסוף תיעוד רפואי, לצרכים משפטיים

שירות איסוף תיעוד רפואי, לצרכים משפטיים

עורכי דין משתמשים בתיעוד רפואי עבור צרכים משפטיים שונים לרבות: תביעות נזיקין, תביעות רשלנות רפואית, משפטים פליליים, תביעות ביטוח סיעודי, תביעות ביטוח לאומי ועוד. התיעוד הרפואי משמש כראיה שמעידה על הטיפול הרפואי שחולה קיבל, על מחלות הרקע שלו ועוד.

איסוף תיעוד רפואי אינו תהליך פשוט. על מנת לבצע אותו בצורה מקצועית, מהירה ויעילה, עליכם להיעזר באנשי מקצוע חיצוניים שמעניקים שירות כזה ויודעים כיצד לבצע אותו בצורה מקצועית ויעילה.

 

היכן תקבלו שירות איסוף תיעוד רפואי לצרכים משפטיים?

כאמור, איסוף תיעוד רפואי אינו תהליך פשוט שניתן לבצע באופן עצמאי. לפיכך, אם אתם מעוניינים באיסוף מקצועי ויעיל שיסייע לכם עבור הצרכים המשפטיים הרלוונטיים למקרה שלכם, עליכם לפנות לגוף שמתמחה בתחום ומציע שירות כזה.

כאשר אתם בוחרים גוף שיעניק לכם את השירות, עליכם לוודא שהאנשים שעובדים בו מומחים בתחומם ויודעים כיצד לבצע את עבודתם בצורה מקצועית ויעילה. מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים שקיבלו שירות מהגוף ולקבל מהם חוות דעת על צורת העבודה של הגוף, רמת מקצועיותו ואופן ההתנהלות שלו.

בנוסף, מומלץ לבחור בגוף שמבטיח איסוף תיעוד רפואי מהיר במיוחד. בתקרים רבים, לתיעוד הרפואי תפקיד קריטי ולכן חשוב לקבל אותו במהירות המרבית.

על מנת לקבל שירות איסוף תיעוד רפואי יש לחתום על טופס ויתור על סודיות רפואית. לכן, יש לוודא שהגוף אמין ושאפשר לסמוך עליו שלא ישתמש לרעה במידע הרפואי אליו ייחשף במהלך האיסוף.

 

כיצד מתבצע תהליך איסוף התיעוד הרפואי?

תהליך זה מתחלק למספר שלבים מרכזיים. ראשית, עליכם לפנות לגוף מתאים שמעניק את השירות הזה ויודע כיצד לבצע אותו בצורה אמינה ויעילה. הסבירו לגוף זה על המקרה שלכם ובררו האם הוא יכול לסייע לכם את המידע הרפואי הנחוץ.

שימו לב, על מנת להיעזר בגוף חיצוני, עליכם לחתום על טופס ויתור על סודיות רפואית שכולל סעיף ייפוי כוח המייפה את הכוח של הגוף. במידה והמידע הרפואי נוגע לקטין יש לצרף חתימה של ההורים או האפוטרופוסים החוקיים של הקטין.

לאחר מכן, המומחים של הגוף יתחילו לאסוף עבורכם את המידע הרפואי ממוסדות רפואה שונים לרבות:

  • קופות חולים, בתי חולים ומכונים רפואיים.
  • המוסד לביטוח לאומי
  • גורמים פסיכיאטריים ופסיכולוגים.
  • בתי אבות, מוסדות שיקומיים וכדומה.
  • מקורות ביטחוניים כגון: משרד הביטחון, משטרת ישראל, צה"ל, חר"פ ועוד.

שימו לב, האיסוף עשוי לארוך זמן רב ולכן מומלץ לבקש הערכת זמן מהגוף טרם החתימה איתו. כאשר מומחי הגוף יסיימו את תהליך האיסוף, הם יעבירו אליכם את כל התיעוד הרפואי שאספו.

זקוקים לסיוע באיסוף תיעוד רפואי לצרכים משפטיים? היכנסו לאתר פורום רופאים וצרו קשר עם המומחים של החברה. החברה תעניק לכם שירות איסוף תיעוד רפואי מהיר, מקצועי ויעיל.

כיצד מתבצע תהליך איסוף התיעוד הרפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה