נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שעוני נשים ושעוני גברים – 3 הבדלים מרכזיים בעת רכישה

שעוני נשים

אנו מוצאים את עצמנו לא פעם, רוכשים שעון מתנה לגבר או לאישה מבלי שיש לנו היכרות עם הבדלים מהותיים שבאים לידי ביטוי בין 2 סוגי השעונים הללו. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להבין מה הם ההבדלים שכל אחד צריך להכיר וגילינו שיש 3 כאלה. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולהחכים בעניין זה.

 

ההבדל המהותי ה – 1 שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת שעוני נשים וגברים: המידה

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שיציג בפניכם את הפרטים אודות שעוני נשים וגברים מבלי לציין את המידה. לא כולם יודעים שבשעונים יש מידות שמתאימות אך ורק לנשים או אך ורק לגברים. מי שמעוניין לקנות שעון נשי עשוי למצוא את עצמו עונד שעון שקטן עליו יחסית. אפשר כמובן לפתור את העניין די בקלות, תוך שימוש במחורר מקצועי שיש בדרך כלל בחנויות תכשיטים, אך עדיף לבצע רכישה של שעון שמתאים לגבר ולא להסתבך עם שינויים.

גודל שעונים

ההבדל המהותי ה – 2 שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת שעוני נשים וגברים: הצבעים

בשנים האחרונות אנו רואים פחות הבדלים בצבעים ששייכים אך ורק לנשים או לגברים. שכן, גברים לובשים בשנים האחרונות פריטים בגווני ורוד. צבע שהיה "שייך" בעבר לנשים בלבד. אנו מוכרחים לציין כי בכל הנוגע לשעונים, יש הבדלים מהותיים. כלומר, שעוני נשים  עשויים להתאים אך ורק לנשים מבחינת הצבע. גם גברים שמעוניינים בשעונים ורודים, עשויים לגלות כי דגמים בצבעים אלו לא יתאימו להם במרבית המקרים.

 

ההבדל המהותי ה – 3 שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת שעוני נשים וגברים: העיצוב הכללי

אם ראיתם לאחרונה דגמים שונים של שעונים לגבר, אתם בטח יודעים שיש מגוון רחב שאינו כולל במרבית המקרים שימוש באבני חן ופרחים. שכן, אלו דוגמאות שקיימות בדרך כלל בשעוני נשים בלבד. אם אתם מתכננים לקנות שעון לגבר, כדאי שתבדקו אם יש בו דוגמאות מסוג זה. במידה וכן, כנראה שמדובר בשעון נשי.

 

איך תוכלו לבחור את השעון המתאים ביותר לגבר ואישה?

אנחנו גילינו לאחרונה שרכשנו בטעות שעון נשי מבלי לשים לב. אנו מוכרחים להודות כי אין זה מפריע לנו. שכן, חשוב לנו שהשעון יעמוד בקריטריונים הבאים:

  • מעוצב בהתאם לטעם שלנו
  • מתאים למידה שלנו
  • איכותי

אם אתם רוצים לקנות שעון שמתאים ביותר עבורכם, כדאי שתשאלו את עצמכם מראש: מה חשוב לי שיהיה בשעון שלי? בסופו של דבר, תבחרו את השעון שעונה על הקריטריונים מבלי להסתבך אם מדובר בשעון נשי או גברי.

 

 לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל האינפורמציה אודות ההבדלים בין שעוני נשים ושעוני גברים. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את השעון המתאים.

שעוני נשים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנות לגבר
מתנות בלתי נשכחות לגבר

לא כולנו תמיד יודעות מה לקנות לגבר שלנו. נכון, אנחנו איתו כבר תקופה ארוכה, אמורות להכיר אותו לעומק ולדעת