נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ככה תבחרו את התליון הנכון עבורה

תליונים משובצים יהלומים

ליום הנישואים, ליום הולדת, או לכל אירוע מרגש – שרשרת היא מתנה קלאסית שכל אישה תמיד שמחה לקבל. מה חשוב לזכור כשבוחרים שרשרת עם תליון? ריכזנו את כל הטיפים והסוגים במדריך הזה

 

לפני הכל – חשוב לקלוע לטעם של האישה

תכשיטים הם מתנה קלאסית שמתאימה לכל אירוע: יום הולדת, יום נישואים, לחגיגת הצלחות ולהמתקת כשלונות. אך כיום שפע העיצובים השונים יכול ליצור מצב בו תבחר מתנה שכלל לא מתאימה לאישה שאותה אתה רוצה להפתיע! לא מומלץ להביא תליון קטן לאישה שאוהבת תכשיטים מושכי תשומת לב, ולא מומלץ להביא תליון עשוי פלסטיק לאישה שאוהבת תליונים משובצים יהלומים. במדריך הזה נעזור לך להבין כיצד תקלע לטעמה ותבחר את התליון הנכון עבורה.

 

הגודל כן קובע

לגודל התליון, ובהתאמה גודל השרשרת, יש חשיבות גדולה מאוד וזה האלמנט שממנו כדאי להתחיל בתהליך לבחירת התליון המשולם. תליון גדול הוא גם כבד יותר, משמעותי יותר, אבל גם מושך יותר תשומת לב. תליון קטן, לעומת זאת, יכול להיבלע בתוך הבגדים או להחליק על השרשרת ולהתקע מאחורי הגב. עם זאת, יש נשים שלא ירגישו בנוח ללכת עם תליון גדול ומושך תשומת לב, ולעומת זאת יש נשים שיתבאסו לקבל שרשרת עם תליון קטן ועדין.

גודל התליון יכול להשפיע על דברים רבים והוא יחסית קל להכרעה. מהסיבה הזאת כדאי לך להבין איזה גודל של תליון תרצה מקבלת המתנה, ומכאן יהיה קל יותר להכריע לגבי שאר המאפיינים של התליון. כך או כך, שרשרת היא תוספת קלאסית לכל אאוטפיט, ולכן רק צריך להכריע איזה סוג בדיוק של שרשרת כדאי להביא במתנה.

 

סוג החומר

כיום ניתן למצוא תכשיטים שעשויים מחומרים שונים ומגוונים. לצד החומרים הקלאסיים לתכשיטים כמו אבני חן, יהלומים, כסף וזהב, אפשר למצוא גם תליונים שעשויים מפלסטיק, פימו, זכוכית ואפילו מחומרים ממוחזרים שונים. נשים מסוימות יעדיפו תכשיטים מחומרים מסוימים, ויסלדו מסוגי חומרים אחרים. בנוסף, לסוג החומר שממנו עשוי התליון יש השפעה על המחיר שלו וגם זה שיקול שיש להתחשב בו בעת בחירת המתנה.

סוגי החומרים השונים מאפשרים עיצובים שונים. תליונים משובצים יהלומים, למשל, לעולם לא יהיו צבעוניים כמו תליונים שעשויים פלסטיק. ומנגד, תליוני פלסטיק שקופים לעולם לא יהיו דומים לאלגנטיות של תליוני יהלום. החלטה על סוג החומר הרצוי תאפשר לבחור עיצוב בקלות רבה יותר מאשר הסתכלות כללית על כל התליונים הקיימים.

 

לבלוט או להיבלע?

לבסוף, הגענו להחלטה על העיצוב עצמו. כאן יש מקום לטעמה האישי של מקבלת המתנה, ובעיקר לשאלה האם היא רוצה לבלוט או להשתלב. האם היא מחפשת שרשרת אוונגרדית פורצת דרך או דווקא שרשרת סולידית שתתאים לבגדים רבים? התשובות לשאלות שנשאלו במדריך זה תסייע לך לבחור את התליון שמתאים ביותר לאישה שאתה רוצה להפתיע ולשמח.

תליונים משובצים יהלומים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים