נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תואר שני במנהל עסקים M.B.A. לנשים בלבד – כי ניהול זה מקצוע

תואר שני במנהל עסקים

חולמת לנהל? מנהלת וזקוקה לכלים מקצועיים נוספים? חוי ארנפלד מציעה לך לימודים, לנשים בלבד, בקמפוס טל של המרכז האקדמי לב, שיתנו לך כלים להפוך למנהלת מקצועית יותר. 

 

מה זה מנהל עסקים?

מנהל עסקים הוא תחום לימודים השייך למדעי החברה ומתעסק, כפי שניתן ללמוד משמו, בכלים שונים לייעול תפקידי הניהול בעולם העסקים. במסגרת לימודים אלו נלמדים נושאים שונים כגון הנעת עובדים, מימון, שיווק, חשבונאות, ניהול משאבי אנוש, חקר ביצועים, ניהול מערכות מידע, יזמות עסקית, גיבוש אסטרטגיה ויעדים, קביעת ערכי ליבה לארגון או לעסק, קבלת החלטות ויישומן.

 

למי מתאימים לימודי מנהל עסקים?

לימודי תואר שני במנהל עסקים תחת מטריית המרכז האקדמי לב, המתקיימים בקמפוס טל, מותאמים לבנות לאחר תואר ראשון עם ממוצע 85 ומעלה מאחד מהמוסדות האקדמאיים המוכרים או תואר שני ומעלה. על התואר הראשון להיות במנהל עסקים אלא אם כן ישנו רישיון  מקצועי בתחומי הכלכלה, ההנדסה או המשפטים ואז מספיק גם תואר ראשון עם ממוצע 80.

ממוצע 80 יספיק לכניסה ללימודי תואר שני גם אם ישנן 3 שנות ניסיון ניהולי לרוצה להירשם, אך ציוני התואר לבדם אינם מספיקים ובנוסף לפטור האקדמי הדרוש מאנגלית תצטרכנה המועמדות לעבור גם ריאיון אישי שיכריע אם תתקבלנה או לא.

 

מתכונת הלימודים

הלימודים מתקיימים כיום וחצי בשבוע למשך שנתיים עליהן נוסף סמסטר קיץ, זאת אומרת 5 סמסטרים בסך הכל. התכנית כוללת 53 שעות שבועיות, פרונטליות, שמתוכן ניתן לבחור 3 קורסי בחירה כששאר הקורסים במתכונת מערכת קבועה מראש.

סטודנטיות הזקוקות לקורסי השלמה שונים יוכלו ליהנות מהם בסמסטר הראשון. קורס ההשלמה באנגלית נמשך 4 שעות שבועיות נוספות על מערכת הבסיס ושאר קורסי ההשלמה נמשכים כ-15 שעות שבועיות נוספות.

 

מה כוללים הלימודים?

לימודי תואר שני כוללים לימודים עשירים ומגוונים הנוגעים במבחר רב של תחומים וביניהם: יזמות וטכנולוגיה, מערכות מידע ותקשורת, כלכלה, פיננסים ומימון. בתכנית זו הושם דגש מיוחד על פיתוח מיומנויות החשובות למנהלי עסקים יחד עם למידה על סביבות עבודה מאתגרות ומורכבות. הלימודים יסודיים ומקיפים ונוגעים במימון, יזמות, שיווק, חשבונאות, ניהול חברות ועוד.

מוסמכות התכנית משולבות בענפים שונים בתעשיה הישראלי, בענף הפרטי ובענף הציבורי, במשרד הבטחון, משרדי ממשלה, מלכ"רים וחברות עסקיות. בנוסף, ישנה מגמת התמחות במשאבי אנוש מתוך התכתבות עם ההבנה הכללית ההולכת ונפוצה בעולם העסקים, לפיה ההון האנושי הוא בעל חשיבות עליונה בהצלחת העסק ועל כל מנהל הרוצה להוביל את החברה שלו להצלחה להתרכז ברווחת עובדיו.

 

לסיכום

לימודי תואר שני במנהל עסקים מתאימים למי שנמצאת בתחום או שואפת להתחיל לעבוד בתחום העסקים בתפקידים ניהוליים ומחפשת העשרת ארגז הכלים על מנת להפוך למנהלת שיודעת להציב מטרות לעסק ולהוביל אותו אליהן.

תואר שני במנהל עסקים
תואר שני במנהל עסקים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים