נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו טיקטוק וכיצד הוא פרץ לחיינו

רשתות

הרשת החברתית טיקטוק צמחה וגדלה מאוד בשנים האחרונות, וקהל המשתמשים שלה התרחב למדינות נוספות ולקהלים שלא חשבו שיתאימו לאפליקציה. הרשת החברתית התחילה בתור אפליקציה לשיתוף סרטונים, ובעיקר סרטונים שקשורים לריקודים. כיום טיקטוק משמשת מיליוני צופים ויוצרי תוכן ברחבי העולם, בכ150 שווקים ובכ80 שפות, וכמות המשתמשים שלה מתקרבת למיליארד. שעות הצפייה הכוללות הן עצומות, וכך גם התכנים וסגנונות הסרטונים הם מגוונים וייחודיים מאוד.

 

מה יש ברשת החברתית החדשה?

הרשת החברתית מאפשרת ליוצרי תוכן לעשות סרטוני ווידיאו בקלות ובמהירות, עם אפשרות לעריכה בתוך האפליקציה, וככה יותר אנשים יוצרים סרטונים, וכתוצאה מזה יותר אנשים צופים בהם ונשארים בתוך האפליקציה. כמות התכנים והסגנונות היא עצומה, והאלגוריתם של האפליקציה לומד לזהות את ההעדפות של המשתמש על ידי הבנה על איזה סרטונים הוא נשאר הרבה זמן, על איזה סרטונים הוא מדלג, וככה טיקטוק מבינה את תחומי העניין של המשתמשים ומאפשרת להם לצפות בסרטונים שקשורים לתחומי העניין שלהם.

 

למה כולם נמשכים אליה ונשבים בקסמה?

הקלות שבה המשתמשים צורכים את התוכן היא מה שהופכת את האפליקציה לכל כך שימושית. אם פעם רציתם להבין איך לבנות משהו או איך לבשל, הייתם צריכים לקרוא על זה ולחפש תמונות שלא תמיד היו. היום כל מה שצריך זה לחפש את זה באפליקציה ויופיעו עשרות סרטונים שמראים בקלות את שלבי התהליך של הבנייה או הבישול. תוכלו גם לעקוב אחרי יוצרי תוכן קבועים שמעלים דברים שמעניינים אותכם ולהגדיל את הידע במגוון רחב של תחומים.

 

מה מייחד אותה מרשתות חברתיות אחרות?

אחד הדברים שהכי מייחדים אותה מרשתות חברתיות אחרות זה הסאונד. ליוצרי תוכן יש אפשרות להשתמש בסאונד מסוים בסרטון, בשלב העריכה שלו, והאפליקציה ממליצה על סאונדים שהשימוש בהם יוביל להרבה מאוד צפיות ולהגדלת כמות הצופים שהסרטון יומלץ להם על ידי האפליקציה. וככה נוצרים טרנדים עכשוויים של מוזיקה מסוימת שהרבה יוצרי תוכן משתמשים בה בפרק זמן קצר והחשיפה שלהם גדלה.

 

למה כל אחד צריך לפתוח חשבון טיקטוק?

כי כל אחד יוכל להתחבר לתכנים מסוימים באפליקציה. גם אנשים שמחפשים להגדיל את הידע שלהם בתזונה, או מי שמחפש מתכונים מעניינים, או למשל רקדנית שמחפשת השראה לריקוד חדש. המגוון הרחב של התכנים, יוצר אצל המשתמש סקרנות להיתקל בתכנים חדשים, ולצרוך אותם בקלות על ידי צפייה בסרטון קצרצר. ולכן רואים יותר ויותר אנשים בגילאים מבוגרים שלאט לאט נחשפים לאפליקציה ומשתמשים בה.

 

סיכום

הרשת החברתית טיקטוק פרצה בשנים האחרונות לתודעת המשתמשים וצמחה בקצב מדהים, וכיום להרבה אנשים בעולם המערבי יש את האפליקציה. הקלות שבה ניתן לצרוך בה תוכן, היא זאת שמביאה הרבה משתמשים ומשאירה אותם באפליקציה, ובנוסף הקלות שיוצרי תוכן מעלים סרטונים מגבירה את קהל הצופים להשתמש יותר.

טלפון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
אתר מקודם
צ'ק ליסט לקידום אתרים

בין אם יצא לכם להתעסק בקידום אתרים ובין אם לא, מדובר באחד התחומים הלוהטים בכל מה שקשור בחיפוש בגוגל