נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה לבדוק לפני הצטרפות ל-HOT: שאלות שכדאי לשאול את נציג המכירות

#9821943 - הזמנת קישור (copy) (copy)

הצטרפות לחברה שמעניקה שירותי תקשורת מצריכה בירור אודות 4 דברים בסיסיים. גולשים רבים מכירים בעובדה זו, אך מעטים הם אלה שיודעים מה עליהם לשאול. תרחיש זה הוביל לעלייתה של סדרת מדריכים מקיפה שמציגה בכל פעם את השאלות החשובות שכדאי לשאול את נציג המכירות של חברות מוכרות בשוק. הפעם נתמקד בחברת הוט האהובה ונציין את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שתתחברו לשירות.

 

שאלה ראשונה: מהי איכות הקליטה באזור המגורים שלי?

אי אפשר לעסוק בהצטרפות לחברת תקשורת, מבלי להתמקד באיכות הקליטה. שכן, זה ידוע שיש חברות מסוימות שאיכות הקליטה שלהן הינה ירודה באזורים מסוימים. לכן, כדאי ליידע את הנציג אודות הכתובת שלכם ולשאול באותה הזדמנות אם יש קליטה טובה באזורכם. נציג המכירות יוכל ליידע אתכם אודות התשתיות שקיימות באזור. אם יש באזורכם תשתיות של הוט, אתם צפויים לקבל אינטרנט מהיר וקליטה זמינה ורציפה.

שאלה ראשונה: מהי איכות הקליטה באזור המגורים שלי?

שאלה שנייה: האם אתם מעניקים תמיכה טכנית בזמינות גבוהה?

סביר להניח שתצטרכו לשוחח עם מוקד תמיכה טכנית בשלב זה או אחר. שכן, מדובר בתרחיש נפוץ. עליכם לבדוק מראש אם החברה מעניקה שירותי תמיכה זמינים, כדי שתוכלו לטפל בתקלות שונות במהירות וללא המתנה. חשוב לציין שהמענה לשאלה זו יינתן על ידי מוקד המכירות של הוט ולא על ידי מוקד התמיכה.

 

שאלה שלישית: אפשר לקבל חוזה למייל?

סביר להניח שהתחייבתם בעבר לקבלת שירותים מספקים שונים, בזמן שערכתם שיחה טלפונית ולא הייתם מרוכזים לגמרי. מדובר בתרחיש שכדאי להימנע ממנו, במיוחד כשמדובר בהצטרפות לחברת תקשורת. שכן, עליכם להיות ממוקדים בשיחה, כדי שתוכלו לדעת מהי ההתחייבות שעומדת בפניכם. לכן, ההמלצה היא לבקש מהנציג שישלח את החוזה לכתובת המייל שלכם. כך יתאפשר לכם להכיר בתקופת ההתחייבות, מדיניות הביטולים ופרטים נוספים שצריכים להיקרא ב – 4 עיניים.

 

שאלה רביעית: איזה חבילות אתם מציעים ללקוחותיכם?

כידוע, חברת הוט מציעה שירותים שונים, לדוגמא:

  • חיבור לטלוויזיה
  • חיבור לקו טלפון נייד ונייח
  • חיבור לאינטרנט

גלישה מהירה לאתר האינטרנט של החברה תגלה בפניכם חבילות שונות שמוצעות לקהל הרחב. אם אתם עתידים לשוחח עם נציג בנושא, עליכם לבקש פרטים אודות החבילה המתאימה לכם. חשוב לציין שתצטרכו להציג בפניו את מאפייני הצריכה שלכם, לדוגמא:

  1. עובדים מהבית
  2. יש לכם ילדים (מעדיפים צפייה ממגוון מכשירים)
  3. אוהבים לצפות בערוצי ספורט, דוקומנטרי וטבע

 

לסיכום

הצטרפות לחברת הוט מצריכה היכרות עם 4 השאלות שהוצגו לעיל. כעת אתם מכירים בהם ויודעים שתצטרכו להעלות אותן במהלך השיחה עם נציג המכירות. בשלב זה נותר לכם רק להדפיס את המדריך ולתלות אותו על גבי המקרר, כדי שזה ישמש אתכם להמשך. נאחל שתבחרו בשירות המתאים ושתיהנו מחוויית צפייה וגלישה איכותית.

שאלה רביעית: איזה חבילות אתם מציעים ללקוחותיכם?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
אתר מקודם
צ'ק ליסט לקידום אתרים

בין אם יצא לכם להתעסק בקידום אתרים ובין אם לא, מדובר באחד התחומים הלוהטים בכל מה שקשור בחיפוש בגוגל