נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים את ידית לדלת המתאימה

ידית של דלת

הגעתם למסקנה שהגיע הזמן להחליף את הידית הישנה שלכם? אתם לא מצליחים לפתוח אותה בקלות בכל פעם? או שאולי הצבע שלה כבר נהרס והיא נראית יפה לחלוטין? אם כך, כדאי שתעשו משהו בנידון. אם אתם מתלבטים באיזו ידית חדשה כדאי לבחור אפשר להבין ללבכם, כי לא מדובר על משימה קלה, ורצוי שתעזרו במדריך שהכנו כאן עבורכם.

 

איכות הידית

אם תבצעו כניסה לאתר – מנעולן עכשיו ותעיינו בו קצת, אתם תראו שהדבר הראשון שעליו מדברים כל המומחים בתחום, הוא כמובן הנושא של איכות הידית. העניין שלא תמיד אנשים יודעים, זה שיש מגוון אדיר של אפשרויות בתחום הזה, ולא כל ידית שנקנה לדלת תהיה איכותית באותה מידה.

יש מקרים שבהם הידית אינה מספיק איכותית והיא לא תחזיק מעמד לזמן רב, וברור שבמצב כזה תצטרכו שוב להחליף אותה. לכן, אם אתם יכולים לבחור מראש ידית כמה שיותר איכותית, זה כדאי.

 

האם הידית באמת מתאימה לסוג הדלת?

זה נכון שיש גם סטנדרט בתחום הזה ומידות כלליות, אך בפועל, אנחנו רואים שיש דלתות שמתאימות להן רק ידיות מסוגים שונים. לכן חשוב לבדוק את העניין הזה ולראות, לפני הכול, שאתם בוחרים ידית שבאמת תתאים לדלת. אתם לא רוצים לקנות ידית שאח"כ לא תוכלו להתקין ולכן חשוב לבדוק את המידות ואת ההתאמה לסוג הדלת.

אם, למשל, מדובר על דלת כניסה, הרי שהידית שתוכל להתאים לה תהיה שונה לעומת ידיות שמתאימות לדלתות פנים, וכמובן שצריך לקחת זאת בחשבון.

 

התייעצו עם מי שבאמת מבין בתחום הזה

אתם רוצים להבטיח שתצאו מרוצים? לא מעוניינים לבצע קניה שאח"כ תצטערו עליה? אפשר להבין ללבכם. לכן אנחנו מציעים לכם לרכוש ידיות רק אחרי שתדברו עם אנשי מקצוע מובילים. מי שחי ונושם את התחום הזה מכיר לא רק את סוגי הדלתות, אלא גם את סוגי הידיות, והוא יוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

זה נכון שלכאורה בסך הכול מדובר על ידית, אבל אם אתם כבר מחליפים את הידית הישנה, למה לא לעשות הכול כדי שתצאו מרוצים מהתוצאה?

 

איך תתקינו את הידית?

לבסוף, זה נכון שהרבה פעמים יש ידיות שניתן יהיה להתקין לבד, אך בפועל אנחנו רואים שזה לא תמיד כל כך פשוט. לכן, אם אתם רוצים לצאת מרוצים ולהבטיח שהכול בוצע על הצד הטוב ביותר, פנו אל המומחים. חשבתם לרגע שמנעולן הוא איש מקצוע שתוכלו להזמין רק אם אתם נתקעים מחוץ לבית שלכם? האמת היא, שזה לא כך.

מנעולן מקצועי יוכל להגיע אליכם גם כדי להתקין את הידית החדשה שקניתם לדלת, ואין ספק שהוא יעשה עבודה מקצועית, מהירה ומאוד מדויקת, אז מה פתאום שתוותרו על שירות כזה?

ידית של דלת אדומה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה